Röd slips till pojke?
Någon som vet/har sett var man kan köpa en röd slips till en lite pojke (näbb)?
Kan vara från nätet eller affär i Uppsala-Sthlm. Har letat ÖVERALLT men inte hittat...
tacksam för tips
Någon som vet/har sett var man kan köpa en röd slips till en lite pojke (näbb)?
Kan vara från nätet eller affär i Uppsala-Sthlm. Har letat ÖVERALLT men inte hittat...
tacksam för tips
jag har sett på hm men det var ett tag sedan
ingen annan?
ingen som sett en röd pojkslips??
*flyttar upp i hopp om att nån annan vet..*
Jag har för mig skräddare även har slipsar till små pojkar så kolla hos en skräddare - lycka till
Jag tror bestämt att jag såg en röd slips på Guppi i Skärholmen (söder om stan) idag. Guppi finns ju på fler ställen så kolla där!
Har letat på Guppi i PUB-huset men där fanns bara lila, blå och grå samt nåt randigt. Var finns det fler Guppi-butiker??
Det finns Guppibutiker i Farsta, Nacka, Skärholmen och Täby enligt hemsidan. Det kan ju vara en idé att ringa till dem innan du ger dig ut och åker. Gå in på www.guppi.se så finns alla telefonnummer där. (Hoppas inte detta räknas som reklam för det är menat som ett tips).
Lycka till!
Kanske en fluga? jag så en på HM idag den var mörk röd.
Det finns en slips och smyckesaffär långt upp på Drottninggatan (efter PUB) där så jag små färdigknytna barnslipsar i rött. Affären ligger på vänster hand om du kommer ifrån sergelstorg. Fråga där så kanske du ghittar något.