• Jolin aug-04

Babbel!!

Alltså hallå!

e det någon här som kan väcka mig det börjar bli lite för mkt det här...

VEMS ide var det att gifta sig? Något så fånigt...nästa gång ska jag gifta mig i hemlighet...
    vaddå nästa gång föresten..nu svamlar jag...i mitt nästa liv dårå...!

Ska ju så klart bara gifta mig en gång (en gång i tiden ska jag att jag aldrig skulle gifta mig...man har väl rätt att ändra sig eller?!)

Hua, om en månad är dagen då allt...ALLT...bara ska klaffa...
    Allt det som jag planerat för, fixat och donat med, allt det där..sker den där dagen...den dagen som närmar sig med stormsteg...dagen då jag blir någons fru...

Då är man inte barn längre va? Då har jag blivit som mina föräldrar...en sån...jag har blivit min mamma...
    Då e jag ingen cool tonårstjej som springer på disco (*fniss*)
    Då är man hustru...se där...jag ska få mig ett nytt efternamn, byta identitet...

Jo, jag är 25 år, har 2 barn och anses väl inte vara tonåring i så värst mångas ögon men är inte höjden av vuxenhet ändå när man är gift, har 2 barn, radhus och OPEL...och om en månad är det mitt liv...Då blir jag Fru....
    isch...vad ger jag mig in på egentligen...

men nu svamlar jag iväg från det jag skulle skriva om...har en tendens att göra det tyvärr...efter en dag ensam med en 4 åring och en 3 åring har men ett behov av att få ur sig en himla massa...och han som ska bli min make sitter och filar på ingångsmarchen med marskalken...så han kan jag ju inte prata med...
    Whatever...
    Om en månad alltså...Då ska ALLT vara klart...festprogram, klänning, frisör, skor till maken, dukar, servetter, tvålar, ja herre min skapare...och inget är egenligen klart juh...

Tur att jag är ledig fram till bröllopet...ledig och ledig...jo jag är föräldraledig, se på den ni...

Festprogrammet kan inte göras klart eftersom jag inte gjort bordsplaceringen än, när ska jag göra det? dagen innan antagligen...efter 25 år med mig själv känner jag mig kanska bra faktiskt...

imponerade på mig själv när jag igår ringde lokalen för att kolla så att dom verkligen väntade oss den dagen och inget var dubbelbokat eller så...nix pix, ett bröllop den dan minsann...och ja, det var mitt!

Tänk om jag inte suttit här och svamlat utan istället gjort bordsplaceringen, va smart det hade varit...
    men ingen kan någonsin anklaga mig för att vara särskilt smart...så jag går och tar en cigg...som gift får man inte röka har jag hört *HUA HUA*

Svar på tråden Babbel!!