• Brud 17/7-04

17/7-04 - det är på lördag! :-)

Jag kan inte fatta att det är på lördag vi skall gifta oss. Det skall verkligen bli roligt. Ser så mycket fram emot det nu.
    Sitter här och viker vigselprogrammen. De blev väldigt bra. Sedan skall jag ta itu med bordsplaceringskorten. Det är fullt upp hela veckan.
    I lördags var vi och hämtade ringen och den var SÅ underbart fin. Har smygprovat den en gång efter det att vi kom hem men nu skall den få ligga i lådan tills på lördag. Känns lite tomt på fingret bara (där förlovningsringen brukar sitta).
    Idag har vi haft strålande sol här på Tjörn så vi latade oss vid segelbåten nästan hela dagen. Det var skönt att slappna av och (försöka) släppa bröllopsbestyren en dag.

Hur går det för er andra 17:e juli-brudar?

• Svar på tråden 17/7-04 - det är på lördag! :-)
  • lillagomman

gifter mig visserligen inte förrän den 31 men vill ändå passa på att önska dig lycka till..
    ska tänka på dig på lördag..

• Brud 17/7-04

Tack så mycket!

Börjar bli sådär lagom nervös. Härlig känsla.

Lycka till själv, det är närmre än du tror.

• Mamma jag

Jag med på lördag. Visst är det underbart...

• wilmabink

Jag gifter mig oxå på lördag, är inte nervös än men pirrig som attans, himla skön känsla...
    Allt är i princip klart så nu är det bara att vänta och längta....

• Brud 17/7-04

Vi har en del kvar att göra innan lördag. Men det känns som om det är under kontroll.

Vilken tid är er vigsel, wilmabink och Mamma jag?
    Vi gifter oss klockan 16.00. Innan dess är det frissan för make och bruduppsättning samt forografering som gäller.

• *Gabbi*

Dagarna är räknade! Var och färgade håret och betällde tårta idag. Ska snart maila fotografen. på torsdag inhandlas mat och dryck på torsdag. Fredag ska jag ängna mig åt att bli vacker! Lycka till!

• Jennsan

Det mesta klart här!
    Festprogrammet lämnas till tryckeri imorgon. Sen är det bara småsaker kvar.

Inte utan att det börjar pirra lite nu!!!

• Brud 17/7-04

*Gabbi*:
    Ska ni göra maten själva? Hur många gäster kommer?
    Vi gör maten själva (med hjälp av min sambos lillebor som är kock och min syster som också är kock). Ska åka och handla maten imorgon.

Har precis gjort klart vigselprogrammet nu. Det blev jättefint.

• Linganlotta

Ihhhh fyra dagar kvar!!! Inatt var första natten som jag hade svårt att somna pga att tankarna flög runt som sjutton!

Börjar bli lite nervös nu, men jag längtar oxå!! Det ska bli så spännande och roligt!!

Fler som har svårt att sova redan??

kram/Lotta

• Brud 17/7-04

Nu är jag klar med placeringskorten! De blev fina. Är nöjd och glad att de är klara nu.
    Imorgon fortsätter vi med att hämta våra kläder i Uddevalla på förmiddagen och sedan åka vidare för att hämta porslinet. Efter det skall våra barnvakter "träna" med sonen hemma hos svärmor och svärfar (det är där de skall vara på lördag och passa honom). Då åker jag och sambon hem och börjar baka efterrättspajer och göra fransk potatissallad.
    På fredag ska jag åka och göra fransk förälngning på morgonen och senare på dagen ska vi få nycklarna till festlokalen och åka dit och duka. Kommer säkert att vara där till sent på fredag kväll.

Hur går det för er andra?

• janos

Imorgon är det dags.....lycka till med allt. Och kom ihåg att njuta av den stora dagen

• Julibrud i år

Lycka till idag tjejer!!

Svar på tråden 17/7-04 - det är på lördag! :-)