Sept
Hallå alla glad!!!
Har vi några som ska gifta sig i September?
Börjar kännas att det snart är dax både för hippa och Svensexa samt den stora dagen.
Är det flera som är nervösa?
Jag är det :}
Hallå alla glad!!!
Har vi några som ska gifta sig i September?
Börjar kännas att det snart är dax både för hippa och Svensexa samt den stora dagen.
Är det flera som är nervösa?
Jag är det :}
Hej
Gifter mig den 25 september. Hittills är läget under kontroll (tror jag )
Har inte funderat på möhippa eller svensexa nåt. Är inte så nervös iallafall (kanske ett stort misstag...)
Men om det blir något så tror jag inte att det sker förrän kanske i slutet av augusti.
Har du fått reda på något som gör dig nervös?
11:e smäller det Relativt lugn. Går på semester nästa vecka. Inväntar fler OSA (sista datum 11/8), hitintills har fem tackat nej och en tredjedel svarat, så det ser ut som om vi kommer att bli ganska många. Jag har drömt min första mardröm... så det innebär väl att det börjar dra i hop sig.
Jag gifter mig oxå 11/9. Känner mig lugn än så länge.. men ibland dyker det upp en olustig känsla i magen över att man glömt något..! Fast den försvinner som tur är rätt fort igen!
Börjar nästan bli lite orolig för att jag inte är mer nervös.. e d normalt?! hihi
För mig är det dags den 18 september. Jag försöker att ta det coolt, med som sagt ibland kommer det ett pirr i magen...
Jag vet när det är dags för min blivande att bli utdragen på äventyr. Så det är väl dags för mig oxå. Usch! /cacca