Morgongåva till honom?
Jag vill ge min blivande man en morgongåva, men fantasin är inte någon höjdare. Är det någon som har några tips? Manschettknappar känns tråkigt...
Jag vill ge min blivande man en morgongåva, men fantasin är inte någon höjdare. Är det någon som har några tips? Manschettknappar känns tråkigt...
Jag håller med dig! Klocka känns oxå trist! Särskilt eftersom jag var dum och gav honom en i julklapp.
Måste det vara något smyckesaktigt?
Man kan ju ge tex ett presentkort på massage. Eller 2 biljetter till nån trevlig tillställning om man tycker att man äger allt..
Jag ska gå till fotografen i underkläder och slöja och sen ska jag ta en serie svartvita kort och ge honom. Kommer känna mig otroligt obekväm, men jag vet en som kommer bli glad!
Jag har samma problem. Jag har också varit "dum" nog att ge klocka senaste födelsedagen, andra smycken skulle han aldrig använda, tycker inte heller om slipsnålar. Reservoarpenna har jag också gett tidigare, plunta har han köpt själv och läderportfölj är planerat som present när han doktorerar. Manchettknappar har redan införskaffats för att ha till fracken. Annars kan alla dessa saker bli mindre "trista" med en inskription tycker jag.
Jag tycker annars om att ge "upplevelser" i present men till morgongåva vill jag ge något som han har kvar hela livet (förutom mig .
...och jag vill inte ge ett fotoalbum som vissa föreslår... av alla de anledningar som redan framförts av andra
/M
Jag köpte en jättefin matta. Den gosar han ner fötterna i varje dag och tänker på mig =) Hoppas bara att den håller lika länge som åktenskapet!
Kanske en lite dyrare whiskey, om han gillar det. Annars vinprovning.
Massage på ett spa. Eller kanske av dig.
Lycka Till//
Jag har en frilufts och fiskeintresserad blivande man och därför har jag funderat på att skaffa en riktig (originalet) Leatherman till honom www.leatherman.se/default_frame.html
och gravera in något på den. De finns från ca 500 kronor till ca 1500 kr och i olika inriktingar beroende på vilka funktioner man vill ha.
Har ni något tips om vad man kan gravera in?
Marajja - Din idé skulle verkligen passa min blivande. Gravyr, var kan man ordna det, hos guldsmeden eller? Sedan lär jag få samma problem som du, vad ska man gravera. Nåt som knyter an till bröllopet, annars är nog risken att åtminstone min blivande glömmer när han fick den ;)
"För din fiskelycka, men Guldfångsten tog du XX/XX-XX....puss från din fru"
Eller nåt???