• Lillmillis

beatelund värmdö

Någon som har erfarenhet av Beatelunds Fåfänga? Priser osv? Kan man ha med dricka?

• Svar på tråden beatelund värmdö
  • Majbrud 05

Vi var där ute och tittade, väldigt vackert. Man kontaktar Rest. Fredsgatan 12 för de är dem som står för arrangemangen därute. Lokalhyran var 12500 sen tillkom personal kostnader och dyl. Men kontakta Alexandra som hon heter på telefon 08-545 172 80. Hon var väldigt trevlig och tillmötesgående. Lycka till!

• m74

Beatelund är ett mycket bra ställe för bröllopsfest! Vackert och enskilt. Hade det inte varit så att några vänner redan haft bröllop där rätt nyss skulle vi inte tvekat att ha bröllopsfets där själva. Man kan ju med stor fördel anlända per båt från stan tex. Lycka till!

• Sissa

M74,
    en fråga om Beatelund - du tyckte inte att kändes som en för liten lokal med tanke på att det i princip bara finns ett enda rum att vistas i?

• m74

Hej Sissa,

Jag minns inte exakt hur många vi var (borde kanske minnas...jag var toastmaster...) men det kan väl ha varit i runda slänger en sextio-sjuttio pers. Kanske mer. Hur många säger de att lokalen rymmer? Jag minns det inte som trängt eller litet. Som jag kommer ihåg det dukades det om delvis efter maten och tårta och kaffe tog man bla inne i biblioteket. Sedan under dansen (detta var på sommaren) kunde man ju mingla utanför huset bla vid en vacker liten fontän/damm. Nej som du märker har jag bara goda minnen. En vacker försommarnatt var det och allt. Ni kommer få det underbart!

Lycka till / M74

Svar på tråden beatelund värmdö