• Nessie

Är det bara jag?

Efter att ha läst runt på en del trådar, dels om porrsurfande, fantasier m.m.
    Är det bara jag som BARA tänder och tänker på min älskade, och inte kan tänka mig något intimt med någon annan ens i fantasierna?
    Dem flesta verkar fantisera om både det ena och det andra, vilket känns lite främmande för mig. Man känner sig nästan tråkig i jämförelse.
    Ang. porrtittande brukade min sambo kolla lite innan han träffade mig, men inte efter det. Däremot har han lättklädda bilder på mig på datorn när han är ensam.

• Svar på tråden Är det bara jag?
  • Stilig Amelia

Nessie,
    helt säkert inte! Man jag antar att de flesta som känner som du, också gör som du, eller inte gör - ett ovanstående inlägg i en av de andra trådarna... Hänsynsfullt iofs, men visst, man kanske känner sig lite "ensam".
    Tycker det låter jättefint och bra att ha det som du, men å andra sidan tycker jag inte man kan fördöma eller kritisera kärleken melllan dem som har det som t ex jag - både frigjorda och ibland litet udda tankar

• Nessie

självklart ingen kritisering, alla är vi olika. :)

• Cecilia J

Jag är nog också sådär "tråkig"... Förstår mig bara inte på en massa olika "nischer" hit och dit.

Men det är klart att jag är glad ändå, sexlivet har aldrig varit bättre. För huvudsaken är väl att båda njuter?

Svar på tråden Är det bara jag?