Bästa stället för brudskor i Stockholm?
Nån som vet vilken affär som har det största urvalet brudskor i Stockholm? Jag letar efter skor med rätt låg men inte klumpig klack, och inte jättespetsiga...
Nån som vet vilken affär som har det största urvalet brudskor i Stockholm? Jag letar efter skor med rätt låg men inte klumpig klack, och inte jättespetsiga...
Om du hittar, säg till mig. Jag har letat som en jäkla dåre och hittar inte ett sk*t. Har nu köpt ett par som jag är mindre nöjd med. Och jag letar efter likadana som du....
Jamen visst är det svårt? Antingen är de snygga och smäckra men för höga (vill inte vara längre än karln) eller också låga och klumpedunsiga... Ska säga till om jag hittar!
jag har kollat å kollat å hittade ett par på wedins som jag trodde var DOm...men nu när jag har testat dom så inser jag att dom är för rangliga för mig, är inte van att gå med högklack. Så jag har beställt ett par fina"vita" med låg bredklack från E-bay...hoppas att dom kommer någongång.
jag har också hittat snygga skor, men jag har breda fötter så när jag tar på mig ett par spetsiga så ser det faen inte bra ut. :(
...å mina fötter är tillräckligt långa från början så jag vill inte ha en lååång spets längst fram som gör den ännu längre...
Jag har köpt mina på rizzo, visserligen inga klassiska brudskor men ett par snygga champagnefärgade skor (skinn) med schysst inte så klumpig klack
Just det, måste nog kolla Rizzo, de brukar ju ha snygga skor. Jag hade tänkt ha ett par i siden men det är inte alldeles nödvändigt.
Jag köpte mina på Jarméus i PUB huset. Just då, i mars/april hade dom många vita fina.
Jag tycker annars att jag sett många på Royal -kläduthyrning (minns inte med säkerhet namnet)på östermalm.
Aha, tack för tipsen!
Jag har bara inet lust at betala över 1000.- för ett par skor bara för att det räknas som bröllopsskor. ÄR det så ovanligt med off-white? Eller skor som INTE är spetsiga framtill och skyhöga?