Permanenten är misslyckad, vad ska jag göra?????
Frisören som misslyckats SKA rätta till sitt misslyckande. Är hon inte villig till detta så ska du kontakta frisörförbundet och prata med dem om hurvida du ska gå till väga.
För bara nga månader sedan fick jag följa med min lillasyster, som blivit orange i håret, till frisören. Som totalt skällde ut min syster och vägrade ge henne pengarna tebax. Frisören skulle färga systers hår till hennes naturliga färg, ljusbrunt. Hur hon lyckades med att få det orange är ingen som förstår. Och bara för syster fick sin lugg klippt så ville inte frisören ge tillbaks pengarna, totalt 900 kr.
Tog med min syster till min frisör som på nolltid fixade till håret, precis som min syster ville ha det. PÅ detta sätt fick min frisör en ny kund
Min syster var helt förstör, och med det oranga håret gick hon med hatt på sig. Vilket är helt förstårligt.
Önskar dig all lycka till. DU SKA INTE HA DÅLIGT SAMVETE SOM KLAGAR skit i vad frisören säger och låt henne göra det på kvällstid efter stängning om det nu är det som krävs för att få det fixat!
Stå på dig!
Kramar