• Bonadea

Penna till gästbok!!!!

Ni som hittat penna till er gästbok, var har ni köpt den?

Vet att det finns såna som ingår när man köper gästbok, men för oss känns det lite onödigt att köpa hela setet när vi då redan har en gästbok som vi gjort själva.

Vill gärna ha en guldfärgad, gärna som står i ett sånt litet ställ... Skulle eventuellt funka med sån "fjäder-penna" också... men var sjutton hittar man dem?

Tyvärr känns det i senaste laget att beställa från tex Ebay och såna ställen eftersom vi gifter oss om två veckor. Tiden känns knapp att vänta ut en auktion och sen vänta på paket!

Ingen som säljer sånt här begagnat?!?

• Svar på tråden Penna till gästbok!!!!
  • coffe

Kolla på välsorterade bokhandlar.

• Bonadea

Har kollat i bokhandlar och dom har fina pennor - visst. Men inte såna som står i ett ställ.

Plus att guldfärgade pennor kostar över 1000 kr och mer på såna ställen. Inte så kul kanske.

• wewe311

hej

kolla tr adera.

kram

• ulrika1

Kolla hos caligrafen, de har om jag förstår din beskrivning rätt. De har snabb leverans så det borde inte vara ett problem. Lycka till!!

• Bonadea

Calligraphen har tyvärr bara silverfärgade och eftersom vårt tema är guld så blir det helt fel!

Har kollat på Tradera också...

Men tack för tipsen!

• Smulu

Du kan inte köpa en billig penna tex på leksaksaffären, Kanske finns med vita eller svarta fjädrar och sedan spraya med guldfärg?
    Du kan ju plasta in fjädrarna om du inte vill ha färg på dem.

• Bonadea

Själva pennan går ju att få tag i men jag har funderat lite kring det här med stället som den står i... om man kan göra nåt själv på nåt sätt?

• Bonadea

Det är typ en sån här penna jag egentligen vill ha!

www.bridalpeople.com/wedding-pen-holders/1453.asp

Men det skulle funka med en som även är i svart och guld (såna är ju vanligare och dessutom billigare än pennor helt i guld). Jag vill ändå ha en ganska stilig penna, som inte ser för "skräpig" ut...

Svar på tråden Penna till gästbok!!!!