Inlägg från: nicka |Visa alla inlägg
  • nicka

Vattkoppor!!!!

Med en vecka kvar har en av sönerna fått vattkoppor. Det bröt ut i måndags så han hinner nog bli frisk till den 19:e. Värre är det med barn nr 2 om det blir smittat, då dyker det väl upp framemot helgen och det allara värsta är att jag INTE har haft vattkoppor som liten - så tänk om jag blir en prickig brud nästa lördag:o(

• Svar på tråden Vattkoppor!!!!
  • nicka

wienerwaltz: Jag vet inte vad vi gör och jag törs inte tänka tanken ens....

• nicka

Valentine: Dom vill inte vaccinera eftersom jag redan varit utsatt för smittan och får jag då ett vaccin så kan det bli dubbelt upp i stället..

• nicka

Hej röd ros

Ännu inga prickar men jättetack för medicintipset. Kan vara bra att veta och påpeka för läkaren om den inte självmant säger något!!!

• nicka

Tack för alla uppmuntrande ord!

Och jag tror nog på vad juni säger att de flesta har haft det. När alla andra ungar hade det fick jag ett utslag av okänd sort i ena armvecket, min mamma tror att det var vattkoppor men dagen efter var utslaget borta. Så jag hoppas det stämmer som du skriver juni.

• nicka

Tine det ska jag prata med min distriktssköterska om nästa gång jag ska på koll med barnen (om jag nu inte får det nu!

Svar på tråden Vattkoppor!!!!