• Mrs Corbally

En till liten enkät...om s*x :-)

Jag och min man sat och pratade med ett par kompisar om olika org**mer. De berättade då att det är väldigt ovanligt med "sprut org*sm.

Hur är det med er?? Kommer ni mycket eller torr kommer ni??

Jag sprutar hej villt...och blev förvånad att det var så ovanligt...

• Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)
  • Stilig Amelia

Jisan,
    det får bli en annan dag då, för iväll är han borta... tyvärr!! Annars är han en j*kel på att retas och 1,5 timme är ju inget ovanligt när vi har det riktigt skönt...! Men inget sprut (från mig!) vad jag vet, än så länge Får man fråga, övar ni ofta eller???

• Jisan

..*Fniss* Om vi övar ofta, jag vet inte om det har med det stundande bröllopet att göra men nu över vi typ ett par ggr om dagen. Så najs, hoppas att det håller i sig! Själv då? Övas det mkt?

• Stilig Amelia

Inte så att det inte kunde bli mer
    ÄLSKAR att experimentera och "trolla litet", men ibland blir han litet trött i pinnen Men det är SÅ underbart härligt!!! Mmmm!! Pluggar du, eller hur hinner ni med 2 ggr...?

• Jisan

Nej jag jobbar heltid, han med...men hinner oftast med en gång på morgonen eller varför inte en när man kommer hem å sen engång när man krupit ner i sängen för kvällen.
    Trolla, berätta.

• Stilig Amelia

Inget som går igenom filtret
    Chatten isåfall.

• Stilig Amelia

Strunt i det, en annan gång.

• Jennifer E

Ojsan, vilka diskussioner man har missat här idag!

• EmmaPemma

Ja, jag håller med!

Stilig Amelia:
    Du får väl inte köra slut på stackarn . Men jag vet, ibland är det lättare sagt än gjort...

• Jisan

Här gäller det att inte missa en endaste dag tjejer.

Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)