• jennie

BT.träff i kristianstad (igen hihihi)

Nej nu får vi skärpa oss vi som bor i kristianstad och med omnejd !
    Nu måste vi få till en träff en dag snarast tycker jag :O)
    Alla kan komma:gifta,ska gifta sig,vill bara prata bröllop och allt som hör till.
    Är själv snart gift sen 2 år tbx men delar gärna med mig av allt som hör till ;O)
    Kramizar Jennie

• Svar på tråden BT.träff i kristianstad (igen hihihi)
  • emipon

I så fall kanske lite senare i veckan? Torsdagen kanske? (1/7, alltså! )
    Annars kan inte jag vara med, och det skulle ju va´ trist att missa...

• jennie

Okej då bestämmer vi torsdagen den 1 juli tycker jag :O)
    Vilken tid ska vi träffas tycker ni ? Jag kan hela dagen så mig kvittar det,kom med olika förslag.

• emipon

Nå´n gång på eftermiddagen, kanske?
    Vad sägs om tre-tiden?

• jennie

Glad Midsommar i efterskott allihopa :O) Blir det någon träff på Torsdag eller inte ? Jag vet att en till gärna hänger med i alla fall ! Vill ni i såfall att jag har med något och i såfall vad i från vårt bröllop ? Kramiz Jennie
    P.s Kollar läget senare i kväll igen ;O)

• jennie

Okej gör som jag lovade mig själv i morse Kom igen nu allihopa och häng med på torsdag eller kom med ett nytt datum förslag annars !

• Bevvan

Heej alla tjejer,
    Jag skulle också vilja träffas på BT träff för jag gifter mig den 17 Juli i Fjälkinge Kyrka. Tyvärr bor jag inte i Kristianstad just nu men jag kommer till C4 den 12 Juli för att tillbringa den sista veckan med förberedelser och liknande. Är det någon som vill träffas Måndag eftermiddag den 12 Juli ca kl. 15.00?

Jag hade varit sååå tacksam för alla tips INNAN jag gifter mig! Stor kram, Malin

• jennie

Hej Malin ! Tyvärr kan inte jag den 12 juli åker till Sthlm då och är där hela hela veckan.Men vi kan väl bestämma en dag då vi kan chatta tillsammans ?

• emipon

Okej, ni som kan den 12:e, ska vi bestämma det, då?
    Då är frågan bara var.
    Och Jennie, vill du träffas innan så är jag med på det också!
    Jag har just blivit utan jobb och klättrar på väggarna för att träffa folk!

• Bevvan

Hej igen,
    Varför inte träffas på Cafe Duvanders, centralt och bra med gott om plats. Kan inte tänka mig är där är så mycket folk en Måndag kl. 15.00.

Jennie, var hade ni festen någonstans? Vår ska vara på Valje Herrgård, jag hoppas det blir bra. Är lite skraj bara att inte maten blir så bra som man hoppas men jag ska ta det snacket med dem när jag kommer hem till C4 den 12 Juli.

• emipon

Men va´ bra! Vi har en träff!
    Måndagen den 12:e juli kl 15.00 på Duvanders. Då ses vi där alla som vill. Så kul det ska bli!

• jennie

Vad synd att det blev en träff just när jag är i väg men jag hoppas ni andra får kul ihop ändå :O)
    Empion vad heter du och hur gamal är du ? Kommer du ifrån Kristianstad ? Jag bor i Krstad numera men är född i Åhus och blir 29 år i sept. Vart ska du gifta dig och vilket datum ?

• emipon

Hej jennie!
    Helene heter jag, är 32 år och bor i Vånga. Jag planerar för fullt trots att bröllopet inte är förrän i juni nästa år... Gifter oss gör vi i Vånga kyrka, dels för att den ligger närmast och dels för att sonen är döpt där.
    Själv, då?

• Bevvan

Nu har jag TYVÄRR blivit uppbokad på Valje Herrgård Måndag eftermiddag kl. 14.00 för att gå genom bröllopsmenyn med kocken och han kan inte tidigare.

Antingen, kan vi träffas Tisdag istället den 13 Juli 15.00, eller vill ni kanske träffas utan mig.

Börjar känna stressen lägga sig sakta men säkert på mina axlar...bara 13 dagar kvar!!

• emipon

För min del går tisdagen lika bra, men skulle ni andra kunna tidigare, som en lunchträff, kanske? Bil- och transportproblem...
    Men annars får jag försöka greja till det till kl 15. Vad säger ni?

• emipon

Men tjejer, vad har hänt? Var är ni?
    Jag har ärende in till Kristianstad både idag och imorgon, så vid 12.30-tiden sitter jag med sonen på Duvanders och fikar lite både tisdag (idag) och onsdag. Dyk upp om ni kan och vill, ni känner igen mig på en knappt 2-årig guldlockig sötnos i sällskap.
    Vi ses endera dagen, hoppas jag!

• emipon

Nä, kom igen! Ska vi göra ett försök till?
    Jag är hemma och ledig jämt just nu, så kom med förslag på tid, dag och plats, någon!

Svar på tråden BT.träff i kristianstad (igen hihihi)