• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • Brud aug 2005

Godmorgon (fast Agnelia som har varit uppe i över 4 timmar tycker väl att det är förmiddag) :)

• Elfva

God middag

Jag slutar kl 15.30, så inte före fyra iaf. :)
    Hur gör vi? Lagar vi mat (sallad är ju gesvint) ? Eller ska vi fika?

Vad tycker ni?

• Brud aug 2005

För min del så tycker jag att det låter smidigt med lite middag så där på kvällen :) Fast det kanske är problem med inköp och annat???

• agnelia

Hi hi, har varit uppe sedan 05:12!!
    Hade ont i ryggen och kunde inte somna om pga det.

För mig kvittar det med fika eller middag! Om middag, nån sorts knytis eller??
    Är det någon som är allergisk mot nåt??
    Själv är jag laktosintolerant men har tabletter mot det.

• Brud aug 2005

Inga allergier...lite känslig mot vitlök bara! Tyvärr :( Då jag älskar tzatziki och vitlöksbröd!!!

• Brud76

Hej allihoppa, har inte haft tid att vara ute på ett tag. Som det ser ut nu så kan jag på torsdag men måste ha vägbeskrivning till Elfva.

Brud aug 2005
    Vad roligt att du också valde "du vet vilka" till smink osv. Jag ska dit imorgon och skriva kontrakt.

Jag har hört att det är många företag som har fått hem brev pga att man rekomenderar eller skriver deras namn på forumet, då har dom fått hem brev där det står att dom inte får göra reklam för sitt företag.

• Brud aug 2005

Aj, då....det var inte min mening. Jag tyckte bara "de" verkade så bra...och då vill man ju berätta för andra!

Vi var där i torsdags och skrev kontrakt i alla fall....och blev ca 2500 kr fattigare!!!! HOn har världens minsta lilla kattunge hemma (11 veckor) så jag hoppas att du inte är allergisk!

• Brud76

Nej, inte allergisk. Jag trodde man fick berätta om man hade ett bra ställe. Beatrice sa att hon hade fått hem ett brev till sig från bt(Patrik)

• Brud76

Har väll inte fattat reglerna antar jag, Har också skrivit att "de" verkar vara bra men kännde mig jätte dum när jag fick höra detta för man vill ju inte sätta "de" i klämm för att jag/vi tycket att några verkar vara bra och skrev detta.

Svar på tråden BT träff i Västerås?