• Sunniva

Den bästa, mest underbara duschcremen?

Tjejer, ös på med tips på väldoftande, krämiga, ja helt enkelt underbara duschcremer! Finns det några sådana???

• Svar på tråden Den bästa, mest underbara duschcremen?
  • Ellte

Elisabeth Ardens Sunflowers vid speciella tillfällen.
    Niveas oljekörtvättmojs annars :)
    Har Doves just nu och tycker den doftar alldeles för mycket!

• Malmöflicka

Niveas SHOWER OIL. De innehåller 55% olja och gör huden jätte-len. Man behöver inte smörja in sig efteråt om man inte är väldigt torr.

• Adina

Doves duschcreme eller Palmolive milk and honey är bra. Niveas är också helt OK!

• agnelia

Jag tycker om att använda Niveas Intimo på hela kroppen. Doften påminner mig om barndomens somrar... Men tyvärr verkar de ha slutat med den, kan inte hitta den nånstans längre. Kanske provar nåt av era tips nästa gång?

• kamelen

Lager?på-lager för min del...
    Marc Jacobs ? den enda duschcreme från en parfymserie som verkligen doftar som EdT?n och sitter i länge. Verkar dyr men den är dryg. Hudcremen är också underbar med lite diskret glitter ? perfekt för bröllop!
    Michael by Michael Kors är också supergod.

• Gobi

Hmm uppskattar du söta vaniljdofter som jag gör kommer du älska Thirrey Mugler's Angel, som doftar choklad och vanilj. Min fästman blir helt galen av doften*skratt*! Men föredrar du lättare och fräschare dofter tror jag att säkra kort för dig är Elisabeth Arden Green tea dusch gel eller möjligen Escada Sentiment.

• Sunniva

Ojoj vad många tips jag får :D

• AstaC

Dove tycker jag också är bra. Men om jag skall lyxa så köper jag Cliniques Skin Cushion Body Wash som faktiskt är grymt krämig. Finns en body lotion också som är lika härlig.

• eja

Palmolive Pure Milk Protein for Sensitive Skin

Aldrig haft en bättre. :)

• Ellte

Malmöflicka: Just ja! Så heter den :D

• Atlantica

Dolce Vita - Dior. Helt ljuvlig!

Svar på tråden Den bästa, mest underbara duschcremen?