Inlägg från: Lady Lager |Visa alla inlägg
  • Lady Lager

    Var kan man köpa Clear eyes / Blue drops?

    Hej igen alla BT-diggare!
    Jag skulle vilja köpa ögondroppar för klarare /vitare ögon de gör att blodkärlen i öga drar ihop sig och vissa innehåller lite blått färgämne vilket blir snyggt på bild.
    Jag vet att det finns en uppsjö olika märken (Eye Dew Blue och Eye Dew Clear är två sorter jag känner till) men jag vill gärna kunna köpa dessa droppar helst i Sverige eller på smidigaste sätt via nätet...mycket tacksam för tips!
    Kram från för tillfället rödögd Lady Lager

  • Svar på tråden Var kan man köpa Clear eyes / Blue drops?
  • Lady Lager

    Oj Mavala var ju svindyra...jag har sett att Eye Dew kostar ungefär hälften när jag kollat i UK, men sen tappade jag bort den sidan vilket ju var synd.
    Ska kolla vad Apoteket har de kanske har fått in lite mer EU grejjer
    Tack för tipsen... och lite gift står jag gärna ut med bara det fungerar eftersom jag inte planerar att använda det under någon längre tid! Bara on BIG occations så att säga!

    Kram från Lady Lager

  • Lady Lager

    Lugna och fina
    det är så att jag inte är det minsta orolig för att använda ögondroppar för att få vita och pigga ögon på min stora dag.
    Jag kommer att köpa två förpackningar av vilken produkt jag än väljer och testa en månad innan bröllopet av den ena och sen använda den oöppnade på dagen D om allt går bra vid första testen (de har oftast max en månads hållbarhet)
    Jag har nämligen ett rött område i ena ögat (sprang in i en grn somliten )som blir illrött om jag sover dåligt och därför tänker jag inte chansa på min stora dag. I min ungdom gjorde jag modelluppdrag och då var den en fotograf som rekomenderade Blue Drops för att det ser så bra ut på bild...därför vill jag ha dropparna på mina bröllopsfoton!

    Givetvis förstår de flesta interligenta människor att det inte är nyttigt att använda dem regelbundet!

    Jag har inte hunnit vara in på något Apotek men enligt deras hemsida verkar det inte så lovande.

    Så fler tips emottages tacksamt!

    Kram från Lady Lager

Svar på tråden Var kan man köpa Clear eyes / Blue drops?