• Aima

Ang or*sm...

Uch...jag skämms nästan över att fråga detta men jag blev så nyfiken då jag läste inlägget här nedan ang sex o era vanor...

Får ni oftast or*asm när er man är inne i er?
    Hur lyckas ni i så fall med detta?
    Jag har aldrig lyckats med detta konststycket utan först blir det min tur o sen hans

• Svar på tråden Ang or*sm...
  • Kräftan

Det händer ibland, men inte särskilt ofta & ALLTID med hjälpmedel! Usch, är så trött på det! Skulle vilja ha det som killar som i princip alltid kommer hur lätt som helst! Varför är det så himla orättvist

• vanessa

Genom att röra mig så att "den" eller roten trycker på de rätta ställena. Knipövningar är inte heller så dumt. Fast jag måste bestämma takten annars funkar det inte.

• Dea

Men för mig funkar det inte med honom i mig även om vi hjälper till med handen, så det är inte det som är grejen.

• Storm

Jag menar en vanlig, rättvänd ridställning. Killen ligger på rygg med benen ganska tätt ihop ochsjuter upp bäckenet lite. Sedan sitter du ovanpå ansikte mot ansikte, lutar dig fram och sätter händerna vid hans axlar. Glid ner så att du har knäna rätt långt ned. Rör dig fram och tillbaka mer än upp och ner så gnuggas kl*toris mot hans blygdben och mandomen kommer åt g-punkten. Om du inte får kontakt med kl*toris mot blygdbenet kan du prova dra dig lite längre ner och luta ditt bäcken lite framåt.

Mer ingående än så tror jag inte jag kan beskriva det!

• Storm

stavar dåligt idag, jag menar att hans skjuter upp sitt bäcken lite och spänner rumpan.

• Stjärna

någon enstaka gång har det hänt, men aldrig utan "för hjälp" nästan ända till det är dags.

Med honom inuti mig blir jag otroligt mycket segare på någotvis. Har länge funderat på varför, men har inget svar.

Någon annan som vet?

• Stilig Amelia

Känner igen Stjärnas seghet... men det är nog också litet bra så man drar ut på härligheten litet
    Snabbare när man är själv, ja, men också busigare, men det beror nog på andra omständigheter omkring

Aima, som svar på din fråga kan jag nog säga att det oftare går själv än båda jo...
    Och jag får alltid bromsa honom, lille "spr u tisen"

• Jennifer E

Jag kommer för det mesta när han är inne i mig men det krävs hjälp! Tror aldrig jag har lyckats utan hjälp faktiskt, nära men inte helt.

För mig går det fortast när han slickar eller när jag onane*ar, men det viktiga är ju inte att det går fort!

• Storm

Jag håller med om att det blir en lite annorlunda klimax än vid oral stimulans. För mig så är det så att jag har lättare att komma när jag är ovanpå, det går fortare. Dessutom varar höjdpunkten mycket, mycket längre. Som en slags mer utdragen klimax som går i vågor. Däremot känns det som om den är mer explosionsartad när jag får det oralt, kortare och plågsamt intensiv.

• mooogn

Känner absolut ingenting utan "hjälp"! Den berömda G-punkten har någon glömt att installera i mig.. *s*

Svar på tråden Ang or*sm...