Inlägg från: gos_anna |Visa alla inlägg
  • gos_anna

brun utan sol..igen ;))

ja så var det detta ämne igen... brun utan sol... nu har jag testat alla tror jag.. nej inte lancome, men tvivlar att den är bättre. det verkar inte som det kan bli så snyggt i ansiktet..? men kroppen kanske, armar osv.. kan vara snyggt nu i sommar. Vad använder ni därute? SKRIV jag måste ha råd o tips :D :D *snart dax för bröllop också* ;)

• Svar på tråden brun utan sol..igen ;))
  • gos_anna

glömde,.jag har heller inte testat aco..

• gos_anna

jag har spraysun hemma.. det är SKITSVÅRT att spraya sig jämn,, för att inte säga omöjligt. Jag skulle rek lotion., har även testat mousse..

• gos_anna

ngn som gillar lancome då? jag har inte testat den än.. inte heller aco.... ngn som använder ngn som den är MKT nöjd med?? *alla tips välkomna* ;)

• gos_anna

lovina- det ska jag göra :) hoppas jag kan få ett test.. vilken är det du har? har de olika?

• gos_anna

testade kanebo men blev inte alls nöjd.. såg inte klok ut i ansiktet ..kanske på armen isåfall.. men nej den köper jag inte, Jag ska nog testa lancome härnäst, *hoppas att den är bra* Men vilken är det som ni använder? Kolla länken: www2.lancome.com/_int/_en/catalog/subcategory.aspx^F1_Suncare^F2_Sun_SelfTan&

• gos_anna

länken gick inte men vilken är bäst då... ?

• gos_anna

oki vad är det för skillnad på flash bronzer self tanning face gel & deras andra "Flash bronzer Tinted Self-Tanning Gel-Cream for Face SPF 15"?
    men du är nöjd med den till ansiktet? :) Så till kroppen har du alltså "Flash bronzer Self-Tanning Leg Gel" (som de kallar den på son hemsida), ? jag hade tänkt köpa den där "Flash bronzer Self-Tanning Lotion for the Face and Body " ? verkar även som man kan ha den till ansiktet.. *förvirrad* ;) det e så viktigt när man e så fattig som jag.. att man köper ngt bra/ rätt

• gos_anna

oki tror jag ska köpa gace gel & lotion till kroppen.... ger det en fin färg i ansiktet? inte ojämt? hamnar det i porerna? flagnar? intresserad :D

• gos_anna

valentine-har du testat lancome med?

• gos_anna

verkar som st tropez sprayen ska vara bra, ngn som testat den? jag har testat moussen & gelen dom har, men det kändes för bökigt på ngt sätt.

• gos_anna

ja det borde jag ;) men jag misslyckas ju bara...:(

• gos_anna

Female-tack. Den Dior bronze till ansiktet har jag inte testat.. Jag har som testat mkt annat.. & det största problemet jag haft är att det bruna som uppstår även lägger sig i de små fina porerna runt näsvingar, på näsa etc.. hemskt fult :( Förstår du vad jag menar? Och förstås att vissa flagnar av. Den enda det inte blev så med var faktiskt spraysun (silvrig flaska, dyr), men jag tyckte färgen var lite för..gul...vill åt det mer äkta..man blir ju inte det minsta gul liksom, då man har en äkta bränna.. (tänker tillbaks på thailandsfärgen jag hade förra året ;) Men använder du denna Dior bronze? Vad tycker du? Kan man hämta test tro? Har du testat St tropez spray? Verkar smidigare att spraya kroppen.. dvs om strålen fördelar sig "mjukt"..läste nämligen att den sjunker in snabbt.. Har testat deras mousse & gel nu..men inte 100% nöjd där heller..återigen, problemet med mina små porer som lufts fram runt näsan ;P

• gos_anna

jag kan inte bli brun på riktigt ;P

Svar på tråden brun utan sol..igen ;))