varför orolig??
Hejsan jo jag undara om någon kan svara på vaför jag är så dum!?
detär så här...att jag är tillsammans med en tjej som fyller 18 snart och vi har det jättebra vi har snart varit tillsammans i ett år. men jag är så orolig över att hon ska vara med nån annan när hon är ute hon gillar att festa och gå på disco sånt man gör o den åldern jag är 20 och har lite kommit över det men har aldrig varit jätteförtjust idet men ändå varje gång hon ska gå ut och festa så får jag en stor klump i magen men jag vet att hon älskar mig jättemycket det säger hon jämt och hon är vanligen en lugn tjej, är rädd att hon ska tappa omdömet!..sen blir jag ledsen när hon ska ut för jag tänker att jaha hon vill hellre ut än vara med mig men ajg vet att man måste vara åtskilda men jag vill aldrig göra annat än vara med henne!..och nu det värsta!..jag blir typ knäckt när hon snackar om andra eller jag vet att hon tycker nån annan är snygg men jag är ju likadan kollar men det betyder inget!...men är svårt att förklara detta det är så mycket så mycketmen vadtor ni? hur ska jag sluta tänka så mycket och hur blir jag av med svartsjukan??