Hyrporslin i Småland
Är det någon som känner till uthyrningsföretag i Jönköpingstrakten? Jag behöver linne och porslin. Hittar ingenting på gula sidorna i småland, men det kanske finns ngn här som anlitat ngt företag.
Är det någon som känner till uthyrningsföretag i Jönköpingstrakten? Jag behöver linne och porslin. Hittar ingenting på gula sidorna i småland, men det kanske finns ngn här som anlitat ngt företag.
upp, upp!
Pröva att ringa runt till kemtvättar. Ofta hyr de ut dukar och servetter. Bor inte i småland så jag kan tyvärr inte tipsa dig. Det finns i Falkenberg men det är väl ganska långt borta?
Lycka till
Hej!
Ring Företagscatering, jag vet att de har hyrt ut porslin tidigare i alla fall. Testa även andra cateringföretag (Kastrullhäxa, Stockmakaren etc)
Ett billigare alternativ är att ringa någon av kyrkorna som finns i stan. Testa Immanuelskyrkan, Pingstkyrkan eller Allianskyrkan - då får du förmodligen endast betala en symbolisk summa. Kanske även stadskyrkorna har porslin till uthyrning. Dock kanske det inte finns olika typer av glas, om du är ute efter det.
Skolbespisningar har jag oxå hört kan hyra ut. Kanske har du kontakter med någon som jobbar i storkök eller är med i en kyrka - då kommer du nog undan billigt!
Lycka till!