Frisör & Fotograf i Delsbo-Hudiksvall sökes!!
Jag skall också gifta mig i hälsingland men den 3 juli. Jag känner till en del bra frisörer i Hudiksvall om du är intreserad. Maila: malinvougt@hotmail.com
Jag skall också gifta mig i hälsingland men den 3 juli. Jag känner till en del bra frisörer i Hudiksvall om du är intreserad. Maila: malinvougt@hotmail.com
Föresten Figaro? Vad heter fotografen som du känner? Är han/hon upptagen den 3 juli?
beslutsångest! Visst är Magnus på LÁrtist bäst! Jag håller med! Jag har haft problem att finna en frisör i hans klass någon annanstarns.
Kolla phillipes hemsida:www.philippe.se
Hej!
Jag har talat med Magnus typ 7 ggr på ett halvår men det verkar som om han skall ha semester när vi gifter oss.*sorgen är stor* Jag har alltid klippt mig hos honom. Åkte tom hem till Hudik länge och klippte mig hos honom för att jag inte hittade någon som jag tyckte var likvärdig i Sthlm.
Talade med Märta Bärs i dag och det kändes jättebra.Hon frågade vad jag ville ha och jag beskrev som jag uppfattat Birgitte Grenfeldts bilder utan att nämna henne vid namn. Då säger Märta Bärs: Jag förstår precis som du menar, jag vet inte om du känner till Birgitte Grenfeldts bilder men sådana bilder tar iaf hon. Jag blev helt paff. Vi talade länge och vi prelm bokade henne. Problemet är pengarna, hon är mycket dyrare än vad vi hade tänkt från början och budgeten är tajt just nu....Vi får se. Men det vore perfekt!