Någon som testat Daisy?
Läste i Expressen om en kräm som heter Daisy som man smörjer in kli....is med för att lättare få org.sm.
Nu har jag inga större problem att få det men det verkar lite kul om man kunde få till det ännu bättre.
Någon?
Läste i Expressen om en kräm som heter Daisy som man smörjer in kli....is med för att lättare få org.sm.
Nu har jag inga större problem att få det men det verkar lite kul om man kunde få till det ännu bättre.
Någon?
Sägs att den har dämpande effekt för killarna....
Läste också om den för ett tag sen, har ingen aning men är också nyfiken! Men om den har en dämpande effekt för killen så är det ju inte så intressant!
Äh, jag flyttar upp lite!
Okej, har köpt och testat lite . Om något uppseendeväckande skulle hända. Men näe, läste någonstans att det skulle kännas som "sockerdricka" på kli...is men jag kände ingenting...
Verkan efter 10 minuter stod det också och dessutom en varning om man var gravid för att man skulle få för starka orga s m e r. Lite larvigt, tycker jag när jag inte kände ett dugg.
Möjligt att jag tog till lite snålt, det var ju dyrt, drygt 300 spänn, men ändå...
Smakar inte illa men annorlunda, som min m2b uttryckte det.
Testar väl ett tag till men obs, ingen sensation, inte för mig iaf.
Viamax sensitive fungerar mycket bättre. Det finns dokumenterade tester som visar att det fungerar på 7 av 10 kvinnor.