• Ms Mary K

Någon fler som vill ha barn, NU!!??

Jag börjar känna mig mer och mer redo för att skaffa barn. Blir så avundsjuk på alla nyblivna mammor med barnvagnar eller med bäbismagar!

Jag är 28 år och jag antar att det är min biologiska som tickar;)

Jag gifter mig i juli och efter det får vi se när det passar. Det är ju en fördel om båda har bra inkomst.
    Kram/Jessica

• Svar på tråden Någon fler som vill ha barn, NU!!??
  • vanessa

Jag vill jättegärna ha barn och min sambo vill det ännu mer. Men vi har beslutat oss för att vänta till efter bröllopet, det blir för mycket att försöka få barn och planera bröllop samtidigt.

Vi har väl inte direkt en ordnad ekonomi eftersom jag pluggar och sambon har ett deltidsvikariat men vi känner att ekonomin åtminstone är så att vi klarar oss. Dessutom är sambon och blir jag utbildad inom områden där det är jättelätt att få jobb.

• E_K

Jag vill jätte gärna ha barn nu fast jag "bara" e 22 för vissa. men jag och fästmannen vill vänta tills vi har gift oss nästa sommar och sen vill jag ta klart min högskoleexamen... Så jag blir nog tvungen att vänta minst 2 år till...

• shalimar

Skönt att höra att jag inte är 1)för gammal 2)för ego... nu när lillsyrran är gravid och jag hänger på Familjelivsajten en hel del *s* så känns det väl inte riktigt lika avlägset det där med barn. Men jag vill gifta mig först, sen ska vi skaffa katt. Sen får jag se hur jag ställer mig till barn.

Nu ska jag nog blanda en drink och lägga mig i jacuzzin... EGO har talat...

• JA!!!!

Jag har velat ha barn sedan jag var 20 (är 26 nu) men har inte träffat den rätte förrän nu och då visar det sig att det är något fel på mina äggstockar/ledare. Ska göra en titthålsoperation i början på juni och får förhoppningsvis veta då vad som behövs göras. Är orolig att jag inte kommer att kunna skaffa barn på naturlig väg.

• Bonadea