Var hittar man en bra frisör i Malmö?
Hej alla!
Jag undrar om någon har tips om en bra frisör i Malmö?
Hejdå!
Lotta
Hej alla!
Jag undrar om någon har tips om en bra frisör i Malmö?
Hejdå!
Lotta
Själv kan jag inte rekomendera någon (bor oxå i Malmö).
Men du kan söka på inläggen här på BT, så hittar du nog några bra tips!
Lycka till!
Jema
Beror på vad du ska ha frisören till...
Bruduppsättning?
Teres på Millimeter, finns på Brogatan!!
Jag gillar Createam vid Lillatorg.
Det finns en frisör som heter Johan Berg i Helsingborg som jobbar på saxin, han är en av dom bästa i sverige, jag själv ska bli friserad av honom på min b-dag
Larson & Lange
Det finns många duktiga på Capo som ligger brevid Laserdome. De ska göra min uppsättning.
Rekomenderar Jenny på Larsson & Lange (det finns två Jenny men den jag menar jobbar på Södertull). De har brudpaket med frissa+make up för 1700 (tror jag det var). Jag brukar klippa mig hos Jenny och skulle låtit henne fixa frissan om jag inte hade gift mig utanför stan.
Hej Lotta,
Varför provar du inte salongen
på Cinderella, det gjorde jag.
Det blev jättebra och hon är
jättegullig.
Du kanske har hittat rätt nu och bokat. Men jag vill ändå rekomendera Evy på Odromen (brevid Hipp), hon fixade mitt hår och make-up, jag blev jättenöjd. Evy och hennes kollega jobbade tidigare på Cinderella men öppnade eget i höstas.
Lycka till!
Evy är just nu höggravid och kommer inte att jobba i sommar. Jag tänkte boka tid hos henne men det blev hos Anna hennes kollega istället. Jag var faktiskt där idag och klippte mig för att kolla in det lite innan och hon var jättetrevlig och verkade jätteduktig så jag är mycket nöjd med mitt val!
Carina bytte du om där också?
Kan oxå slå ett slag för Millimeter!
Jag tycker att du ska kolla med Createam, det är lite billigare men superduktiga frisörer! Ska själv få min uppsättning där (hos Maria P.), var där och pratade med henne och fick en toppklippning i förra veckan och är väldigt nöjd med mitt val.
/Lotta
Jenny & Jessica på Slottsgatan är superduktiga.