BT träff-vad säger ni?
Sundsvall/härnösand med omnejd...Nån BT träff planerad ännu?
Sundsvall/härnösand med omnejd...Nån BT träff planerad ännu?
Hej MalS!
Ska bli kul att se kvinnan bakom orden;)
Har varit in på din hemsida så jag vet på ett ungefär hur du ser ut(på bild iallafall). Kulturpalatset låter bra, har aldrig varit där men vet vart det ligger. Vore kanske bra att mötas utanför. Jag är brunett med ljusa slingor, vågigt hår till axlarna och lugg. Halvlång och halvsmal :) Möjligtvis har jag min dotter med men förhoppningsvis kan hon vara hos sin mormor och morfar. Vi har sagt kl.11 va?
japp 11 blir kanon ! Vi kan mötas utanför biografen kanske,om du vet vart det ligger?
Så du har en dotter?hur gammal? :)
Hej igen!
Vilka kommer till träffen här i Sundsvall?
Ska vi ta den 1:a maj eller helgen efter?
Hör av er
AP2004 :
jag kommer 1 maj blir kanon! :)
Min lilla älskling fyller 1 år nästa helg...tiden går så himla snabbt!!!
Tyckte nyss jag satt på balkongen med magen i vädret och undrade över vem som låg och sparkade där inne:) Har fortfarande svårt att förstå att det var hon...
Snart fru W :
ahh va kul
ja tiden går fort
själv har jag en son som är 2,5 år :)
Kan inte första maj, men vi kanske kan ta en träff till senare
Hej!
Jag tror att jag måste avboka, om vi inte kan ta helgen efter istället.
Alltså 8-9 maj? på Waynes coffee?
Hoppas att det blir flera som nappar på det.
/Anna
AP2004 :
ja tror ja kan vilket som ;)
vilket datum man än tar så är det altid någon som inte kan just helgen den 8-9 har jag jättesvårt att kunna.
möjletvis kan jag helgen den 22-23.
man kan träffas ett par gånger så har så många som möjligt tid att vara md på iaf en träff.
frökenEmelie :
Men kan du första maj lr? Nån fler som kan? så skulle vi ju kunna ha en träff då kanske iaf
jag kan 1-2 eller 22-23 ...
men jag föreslår att man kanske kan bästemma två träffar eller nått åt det hållet