Solarium i Lerum/Stenkullen
Är det någon som känner till ett bra, billigt frächt solarium i Lerumstrakten (gärna Stenkullen). Jag menar det måste väl finnas något mer än Vattenpalatset och Lerums sportcenter eller vad det nu heter?
Är det någon som känner till ett bra, billigt frächt solarium i Lerumstrakten (gärna Stenkullen). Jag menar det måste väl finnas något mer än Vattenpalatset och Lerums sportcenter eller vad det nu heter?
Lerum/Floda-akuten rycker ut igen... ;)
När jag bodde i trakten var Lerums Sportcentrum bra och billiga, där var rent och fräscht och bra. Kanske har det förändrats? I övrigt har jag tyvärr inget bra förslag.
Hur längesedan var det nu igen sen du bodde i Lerum? Kommer du ihåg vad det kostade där på ett ungefär? Hur många solarier har de och vad är det för typ av solarier? Helkroppsförstärkning etc? Kostar det extra beroende på vilken bänk man väljer eller köper man ett kort för den bänken man vill sola på? Massa frågor på en gång Tack för att vi har dig att fråga
Bor i Lerum och brukar sola antingen på Lerums Tennisklubb nere vid Aspen, eller på Nrgy Sportsclub vid takåsens centrum.
Där har de flera olika sorters solarier som man kan väla mellan.
Haha, kul att kunna vara till hjälp. Jag flyttade från Lerum (eller snarare Floda) för ca två år sedan och solade väl sista gången där för tre år sen kanske, men de KAN ha bytt ägare sedan dess.
Jag betalade 35 då för ett "vanligt" solarium, tror det kostade 10-15 mer för de starkare varianterna, men jag är så blond och ljus i hyn att jag aldrig vågade mig på det.
Man kan betala per gång eller köpa 10-kort för vald intensitet, allt med förbehåll för att det är andra ägarförhållanden och därmed andra rutiner nu...
Tack tack. Lerums sportcentrum ligger ju på cykelavstånd också Kan man få lite motion på vägen också... Fast risken finns väl att man är lat och tar bilen...
Nu flyttar vi snart också. Måndag nästa vecka får vi tillträde till lägenheten så då ska vi börja tapetsera sen flyttar vi in på lördagen (3 april).
Kom på att jag faktiskt gick ner till Lerum Sportcentrum förra veckan och kombinerade sol/badminton.
De har någon kampanj under mars-april där man kan sola från 19:-
Du kan ju alltid kika in på deras hemsida.
www.lsc.nu/
Har varit inne på deras sida tidigare men inte hittat någon direkt info om just solningen men såg nu att det stod om erbjudandet
När jag bodde i Stenkullen så solade jag på Lerums Tennishall, det var smidigt att ta sig dit med tåget och så var det billigt och fräscht!
Vad kul att det äntligen löste sig sen med allt. Nu är det bara att hoppas att du blir ordentligt gift också... ;)
Ja det får vi väl hoppas. Jag lovar att meddela när bröllopet är överstökat
Är ni riktigt snälla kanske jag till och med visar några bilder Det vill säga om det inte ösregnar så att vi inte kan ta några bilder (ska fotas utomhus).