• emmaa

Sax & Maskin Luleå

Hårförlängning på Sax & Maskin?? Någon som provat? När man kollar på bilderna på Lisas hemsida så ser håret väldigt glansigt ut (är ju syntet) men hur är det i verkligheten?? Lisa verkar annars superduktig, så man tycker ju det vore konstigt om inte löshåret är bra!
    Vad kostar en klippning hos dem? färg?

• Svar på tråden Sax & Maskin Luleå
  • kamelen

Jag vill också gärna veta om vilka frisörer som är bra i Luleå, så hoppas att du får svar?Funderar också på att sätta in lite löshår för mitt är så tunt och trist. Säg till om du hör något!

• Trollsanna

Min vännina var och gjorde en hårförlängning hos hårverkstan inne i Strand (gamla wasa). De använder riktigt hår och det blev jättebra.

• emmaa

Trollsanna
    vet du hur de gjorde det (vaxpluttar, sy osv.) och vad hon fick betala?

• Trollsanna

Det var med vax och om jag inte minns fel betalde hon 1500kr.

• Tide

Annars har jag en vän som gjort sin förlängning ett par gånger på Studio Zack's, och det blir helt OK där. beror ju lite på din kvalitet innan också tycker jag, hur bra det "blandas" in...

• dreamingmoon

emmaa: Jag har vart hårmodel då 3pers ("Hairship Troopers") var här i gbg med visning! Lisa var den som fixade mitt hår och bland annat satte hon in extensions! måste säga att jag var jättenöjd... jag älskade håret... det var inga problem att kamma det.... jag hade det i håret i 3 månader då jag tog bort det för att flätta håret!

hälsningar
    Moon som att kan varmt rekomendera lisa på sax o maskin

• Sazsa

Piteå?
    Någon som vet om det frisörer i Piteå som gör förlängning?

Svar på tråden Sax & Maskin Luleå