Spunnet socker
Är det någon som känner till ett ställe där man kan köpa spunnet socker i Stockholm? Tänkte kanske ha det till efterrätten...
Är det någon som känner till ett ställe där man kan köpa spunnet socker i Stockholm? Tänkte kanske ha det till efterrätten...
annars kan man köpa en sockervaddmaskin på teknikmagasinet. funderar på att köpa en själv =)
Vad kostar en maskin? Visserligen inte planer på sockervadd till bröllopet, men för ett annat tillfälle ...
oj oj oj vad kladdigt, men mysigt. Ska ni ha barn på bröllopet?
Lycka till!!!
Såg av en slump att man kunde köpa spunnet socker (eller nåt liknande) på burk i videobutiken på Gullmarsplan. Men det borde ju finnas på fler ställen!
Prosit
Jag kommer att ha barn på min bröllopsfest. Det finns ett rum brevid själva festrummet som jag tänkte ha videofilmvisning och lite annat kul för barnen. Sedan tänkte jag köpa en sockervaddsmaskin på teknikmagasinet för 499 kr. Sätter nån av mina äldsta döttrar på att göra sockervadd tänkte jag. Såg att de även hade en såpbubbelmaskin där.. vore kanske kul att ha senare på kvällen..
/Lena
Hade spunnet socker på min födelsedagstårta, trodde det var en jättebra idé, såg framför mig en tårta med massor av rosa fluff på toppen!! Men efter ungefär två sekunder hade all sockervadd smält! Så var aktsam vad du lägger bredvid sockervadden så det inte blir inget alls! Bara ett litet tips på vad se upp för, hoppas det går bättre för dig!
Köpte rosa vadd till mina barn på ICA. En burk kostade 16.-
Såg nåt grönt fluff när jag var i en godisbutik vid hötorget, den somligger borta förbi pizza hut, ca 18kr för en burk.