• ChristiansBrud

Ellen-tamponger

någon som har provat dem? är det någon skillnad mellan dem och OB?

• Svar på tråden Ellen-tamponger
  • IdaE

Om man inte kan använda tampong pga bakåtlutande livmodertapp, kan man använda koppen ändå? Hur långt stoppar man in den liksom?

• Linda79

Finns den inte att köpa i Sverige?

• MeLyAnA

Nu har jag också beställt en DIVA-cup. Haha vad spännande det ska bli :)

• Bonadea

Vad är det för skillnad egentligen på de två? Nu tänker jag alltså på DIVA:n och den "vanliga"... mer än materialet???

• MeLyAnA

jag fick den idag! och så fick jag mens idag också. Jag tror jag fick den på plats med en gång, käns skitbra, eller rättare sagt käns inte alls ;)

• isis

Hihi - kul att det är flera som upptäckt keepern nu, eller det ännu coolare namnet Diva cup! *asg* :D
    Jag köpte min för ett halvår sedan och ända nackdelen jag kan tänka mig är att jag måste klippa naglarna när jag får mens :( Men annars är den super! Har dock inte hittat den i flytten än så just nu får jag använda det gamla systemet..BLÄRK!!

• MeLyAnA

jag är stum. Hur kan en sådan, relativt stor grej, inte kännas?? Det var ju superlätt att få den på plats. Kan det vara såhär bra? Vad pengar jag kommer att spara på det här. Jag är nöjd än så länge. Hurra.

• isis

MeLyAnA - hihihi... tänk att aldrig mer behöver tänka på de! Själv sitter jag med mina Ellen å måste kila på toa hela tiden...irriterande!

• MeLyAnA

Isis: Ja, visst är det underbart nu, fast jag har använt den i ca 5 timmar...Hoppas att det fortsätter såhär. Peppar peppar...

Du får väl beställa en ny om du inte hittar den. De var ju faktiskt inte så dyra. :)

Svar på tråden Ellen-tamponger