• Stiffe

HJÄLP! Min tjej fyller 30-år!!

Hej alla,

Någon där ute som har ett bra tips på en 30-års present till en tjej. I detta fall min älskling. Har tyvärr utnyttjat mina bästa ideér redan vid andra tillfällen så som jul och andra födelsedagar.

Uppskattar alla ideér jag kan få!

På Lördag är det dags!!!

• Svar på tråden HJÄLP! Min tjej fyller 30-år!!
  • brullan

Jaa, på landet?
    Tror att du måste specificera dig lite mera.

• Stiffe

Ok...

Helst i Skåne eller södra Sverige (småland, blekinge, östra el. västra götaland)...

Hittade lite roliga kurser typ svampplockning, blomkurs osv.. verkar lite kul också...

Nu är man ju riktigt på G!

• Grönkulla

Beror som sagt på var i landet, kolla med turistbyråer och i tidningen Land (finns på biblan).

• brullan

Om man söker via en sökmotor, tex googles på ordet stuguthyrning så kommer det upp en hel del. Lovar.
    Om du ska ha ngt nu till helgen så tror jag det kan bli svårt med svamp plockning, hihihi. Men hoppas du hittar ngt som passar er.
    Glöm inte blommorna, chokladen och vinflaskan. Eller föresten när hon väl fyller jämt så köp en flarra champagne. Det finns jättefina glas på caligraphen där man kan få sina namn ingraverade men det kanske ni inte hinner med, annars är det lite romantiskt tycker jag.
    Ett fint set med underkläder och nattlinne till natten kanske. Köp fina underkläder till dig själv också!!!

Hur länge har ni varit ett par??? Nyfiken bara.

Brullan

• Stiffe

Champagne låter helt rätt.. och underkläder till mig också...

2 år 3 mån 9 dagar 9 h 58/59 min...

/S

• brullan

Fråga om hon vill förlova sig med dig (om du vill alltså?)
    Jag menar ni har ju åldern inne och så...

Brullan

• Sötöga

Stiffe!

Här var mina bästa vänner efter sitt bröllop förra året, en stuga inredd med allsköns lyx, vidunderlig utsikt och allt du kan tänka, titta och dröm dig bort... Ligger i Vittsjö i Skåne. Vill också åka dit, men har inte haft råd än. Lycka till!

www.go.to/spamassage/

• Stiffe

Mmmm...

Har tänkt tanken... men fastnar på en punkt. Nämligen att jag inte är så mycket för brölopp... jag tycker att vår kärlek är finns och frodas utan att vi måste bekräfta det inför Gud eller rådhuset.

Det är vad jag anser men har förståelse för de som tycker annorlunda...

Jag älskar Annica i vått o torrt och kommer nog att göra så länge jag lever... är så glad för att hon e min...

/S

• brullan

Har inte Skåne en hel del fina slott som man kan övernatta på??
    Kanske med spökmysterium, huuu

• brullan

Tycker Annika lika dant???

Annars kan ni väl åka iväg någonstans om nu hon skulle vilja det. Annars är bröllop inget måste, men det är en stor trygghet i ett förhållande om ngt skulle hända den ena partern. Jag tänker så också eftersom vi har så mycket gemensamt, barn osv.

Ta en sak i taget, passa på och njut av en underbar helg tillsammans först och främst.
    Men håll med om att det är perfekt tillfälle att fråga (hihihi)

Brullan

• ia´s

Kan rekommendera Kronowalls slott.
    Där kan ni boka en svit med 3-rättsmiddag samt vinprovning.
    Ett helt underbart ställe!!
    www. petripumpa. se

• Pixie

Jag vill också rekommendera Kronovalls slott! Härliga rum och jättegod mat!

• Stiffe

Brullan...

Du har rätt i mycket, har tänkt samma tankar själv. När det gäller barn och i fall något skulle hända... vi får väl se.

Annica har väl målat upp en annan bild om man säger så... hon har målat upp hela midevippen, många gäster, stort bröllop osv.. hon tycker inte bröllopsakten (det religösa) är så viktigt. Hon vill egentligen endast ha festen. Hon älskar och festa...

Kom på en ny idé.. Hon snackar alltid om att hon skulle behöva en "Personal Shopper", gick ut på nätet och kolla och det verkar inte helt lätt att hitta.. hittade en på Debenhams i Stockholm.. men har inte de ganska tantiga kläder...???

S

• Stiffe

Tackar för alla tips som singlar in...

Det här var ju vekligen svar direkt..

Stiffe

• 22 maj - bruden

Stiffe; väljer ni Kronovalls slott ska jag bara "varna" för att bo i slottsrummen, för då är bekvämligheterna i korridoren (detta får man i och för sig ta när man bor på ett riktigt slott) - vill ni ha det mer bekvämt ska ni bo i annexet...

Har själv varit på Kronovall många gånger...

Lycka till!!

• Lummer

Apropå Personal Shopper på Debenhams... Jean-Pierre Barda jobbar vad jag vet som det där. Visst vore det häftigt att få hjälp av honom?! ;) Och gratis ska det vara också.

Svar på tråden HJÄLP! Min tjej fyller 30-år!!