Villa Odinslund?!
Håller på att leta festlokal för fullt och vi funderar bl.a på Villa Odinslund. Har någon varit på fest där eller haft sin egen där? Är maten bra och var ni nöjda? Alla synpunkter tas mycket tacksamt emot!
Håller på att leta festlokal för fullt och vi funderar bl.a på Villa Odinslund. Har någon varit på fest där eller haft sin egen där? Är maten bra och var ni nöjda? Alla synpunkter tas mycket tacksamt emot!
Jag har varit där på en bröllopsfest för fyra år sedan. Allt var jättebra, maten var kanon. Lokalen är väldigt fin och det finns en stor terass som passar sig för brudskålen.
Tack GBG_Norpan! Skall kontakta dem för en visning. Är det någon annan som varit där/funderar/funderat på att vara där så vore jag väldigt tacksam för även era kommentarer.
Innan fanns en restaurangchef/driftschef som var lite ängslig vad det beträffade att spela musik länge. Det ligger ju lite hus/villor/"slott" i närheten!
Villa Odinslund verkar vara jättefint. Skulle gärna ha vår bröllopsfest där, men det kostar från 950 kr kuvertet och det är tyvärr lite för mycket för oss...
Vi hade vår bröllopfest där, alldeles, alldeles underbart! Axel som har stället är toppen att ha att göra med, och det var värt varenda krona, är det något du undrar svarar jag gärna!
Glömde ju att kommentera maten, hummersoppan till förätten var allra bäst!
Alicia, skulle vara jättetacksam för om du ville maila mig på brud_2005@hotmail.com
Vi måste bestämma oss för festlokal nu i veckan och Villa Odinslund är den lokal vi vet minst om... Tack på förhand!
Hej!
(jag skriver här istället för mail)Jag vet inte riktigt var jag ska börja, men mitt tips är att ni ringer Axel och bestämmer en tid för visning. Ha med era ev frågor.
Vi hade trerätters med tårta som han gjorde, jättegod!
När gästerna kom bjöds de på mousserande(Vi blev under tiden fotograferade vid kyrkan och i trädgården medans gästerna minglade runt) Vi hade hyrt in Nöjesvärdarna för musiken och var nöjda med dem.
Man kan välja mellan att ha runda bord till dukningen eller U-bord. Jag tycker runda bord såg väldigt fint ut. De är väldigt tillmötesgående och proffsiga. Vi hade betalbar men med förbetalad avec. Lycka till! Jag har ingen hotmailadress och vill helst inte lämna ut min privata, hoppas du förstår.
Mvh Alicia
Alicia, ett jättestort tack för ditt svar! Vi har varit och tittat på Villa Odinslund och tyckte att där var väldigt fint, men var ändå lite osäkra då vi ville veta helt säkert att mat/service etc är bra (det är ju inte gratis direkt...). Efter ditt inlägg känns det helt klart som ett bra alternativ! Får se om det blir Odinslund eller en annan festlokal vi funderar på... Än en gång tack för dina kommentarer!