Jag är Gravid men vet inte vilken vecka..HJÄLP
...Jag tog ett grav.test den 16:de februar,,samma dag som jag skulle ha min mens. (egentligen va den 2 dar försen) testet visade positivt. Jag har jätteont i mina bröstvårtor..e det ett säkert bevis på att det är i början av graviseteten? har hört att det bröstonda går över efetr ett tag... jag hade mycket drag o molvärk i äggstockarna och mensvärk samma dag som jag tog testet.. nu har jag inte värk längre..har fått finnar i ansiktet och på brösten.. men det jag undrar över är mina magproblem.. känns som det går en våg över magen..ganska högt upp.. ganska många ggr per dag.. vad e detta?? Får för mig att det är sparkar.. kan jag vara i vecka 17-20 redan?? Borde det synas då? på magen.. den buktar ut lite under naveln men jag har alltid haft en kulmage iochförsig.. snälla hjölp mig med detta. det är så jobbigt at inte veta.. jag hade lite mens i januari.. bara 3 dagar med jättelita.. innan dess har jag haft myccket mens, speciellt i dec kring jul då jag blödde jättemycket. åt då p-piller men slutade med dom kring jul..jag började med p-pillrerna försent i september,, därför undrar jag om jag kanske blivit gravid då o inte känt nå föräns nu?