Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Som vanligt trevligt när vi är i farten! TAck Anna.
Vad som sägs om fika torsdagen den 22/4 klockan 17.00??
Några intresserade!?
Tack Snuttan, Maggi och Tjörnbrud för att ni kom, som Maggi säger som vanligt trevligt! :D
Fika 22/4? får kolla på det!
isis, West, Cotterpin, Kea76, er har man inte "sett" på ett tag ,var håller ni hus?
Tack för i går Anna! Trevlig lägenhet ni har och gullig kissekatt.
Kram
Sara
*vinkar till Anna*
Här é jag :D
*Vinkar tebax till Kea*
Hur går det på jobbet? kommit in i rutinerna än?, och hur går det med bröllopsplanerna då?
Här är allt helt ok! :D går i skolan i vecka till sedan skall vi ut på 3 veckors praktik, skall bli skoj, sen går vi knappt 2 veckor tll efter det och sedan är det SOMMARLOV!!!!! :D
Kanske inte skall vara helt överlycklig med tanke på att man måste jobba massvis för att få ihop till levebrödet*suck*
Hoppas vi kan dra ihop i stort sett samtliga till en fika på stan snart! *längtar*
*hoppar och vinkar*
Jag är här! 17 va svårt att skriva med nymålade blåmetallic(!!!) naglar! :D Undras vad ungarna säger imorgon... *fnissar förtjust*
Vill också ha en fika på stan, men sitter nu igen och kan inte direkt planera sådant. *bah* Vi skulle ju ha en picknick på Tjolöholm också... I vår... Det är vår nu! :D Påfågelfjärilar, citronfjärilar och vitsippor tillhör senaste dagarnas vårtecken.
Hej hopp i solskenet!!
För er som funderar på musik till bröllop såg jag en annons i den lokala tidningen idag:
Bröllop och bröllopsmusik klockan 17 imorgon (lördag 17/4) i Kungsbacka kyrka (ligger centralt i Kungsbacka).
:)
*putteråputteråputter* :D
kaaaaaaaaaaaaaaka!!!!!!