• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • Maggi

Som vanligt trevligt när vi är i farten! TAck Anna.

Vad som sägs om fika torsdagen den 22/4 klockan 17.00??

Några intresserade!?

• Gift Anna

Tack Snuttan, Maggi och Tjörnbrud för att ni kom, som Maggi säger som vanligt trevligt! :D

Fika 22/4? får kolla på det!

• Gift Anna

isis, West, Cotterpin, Kea76, er har man inte "sett" på ett tag ,var håller ni hus?

• Snuttan aug -04

Tack för i går Anna! Trevlig lägenhet ni har och gullig kissekatt.
    Kram
    Sara

• kea76

*vinkar till Anna*
    Här é jag :D

• Gift Anna

*Vinkar tebax till Kea*

Hur går det på jobbet? kommit in i rutinerna än?, och hur går det med bröllopsplanerna då?
    Här är allt helt ok! :D går i skolan i vecka till sedan skall vi ut på 3 veckors praktik, skall bli skoj, sen går vi knappt 2 veckor tll efter det och sedan är det SOMMARLOV!!!!! :D
    Kanske inte skall vara helt överlycklig med tanke på att man måste jobba massvis för att få ihop till levebrödet*suck*

Hoppas vi kan dra ihop i stort sett samtliga till en fika på stan snart! *längtar*

• West

*hoppar och vinkar*

Jag är här! 17 va svårt att skriva med nymålade blåmetallic(!!!) naglar! :D Undras vad ungarna säger imorgon... *fnissar förtjust*

Vill också ha en fika på stan, men sitter nu igen och kan inte direkt planera sådant. *bah* Vi skulle ju ha en picknick på Tjolöholm också... I vår... Det är vår nu! :D Påfågelfjärilar, citronfjärilar och vitsippor tillhör senaste dagarnas vårtecken.

• West

Hej hopp i solskenet!!

För er som funderar på musik till bröllop såg jag en annons i den lokala tidningen idag:

Bröllop och bröllopsmusik klockan 17 imorgon (lördag 17/4) i Kungsbacka kyrka (ligger centralt i Kungsbacka).

:)

Svar på tråden Träff-tråden 2