• tuija

Träff i Stockholm

Är det någon BT-träff på gång i Stockholm under den närmaste tiden? Har aldrig varit på någon, men nu känner jag att jag börjar förpesta min omgivning med allt bröllopssnack och det vore trevligt att träffa andra som är mitt i bröllopsplanerandet och som vill prata bröllop.

• Svar på tråden Träff i Stockholm
  • Yvonne

Jag hänger också med, det ska bli kul

• Miss Å

Hej allesamman,

det skulle vara jättekul att följa med, om det är okej förstås. Min sambo är rätt så less på allt bröllopsprat nu så det kan vara bra att få prata av sig med likasinnade.

• ia04

Självklart!! Ju fler desto roligare

• Jumalo

Låter skoj. Men när jag slog på adressen så insåg jag att den fins i flera Stockholms områden. Vart lite er exakt ska vi träffas?
    Nettan

• tuija

Stony Knight ligger på Vegagatan på Norrmalm, en tvärgata till Odengatan, du kan gå in på www.stony.se och kolla.

• Jumalo

Tack för det, då vet jag. Ser gott ut, behöver nog lite frukost.

• Stines

Stämmer det om jag har räknat till att vi är 14 blivande brudar som vill träffas på tisdag?

Jag kan boka bord.
    Hur dags ska jag boka?

• skratt-maja

Hej alla!

Kl 19 är väl en ganska bra tid för själva middagen, då kan man ju träffas utanför restaurangen lite innan sju!

Nu har jag också kikat på restaurang sidan och det ser verkligen trevligt och gott ut
    Ser fram mot tisdag, som jag sagt i en annan tråd, så är det ingen i min familj som vet om den stora dagen ännu och vi går och har nedräkning till förlovning!

• Fru R

Hej tjejer! Får man följa med??? Är det en stor restaurang eller ska vi abonnera... ...

Svar på tråden Träff i Stockholm