• Fröken I

Vuxenpoäng

Hej hej!

Jag vet att det finns någon typ av "lek" där den som blir hippad/sexad ska samla vuxenpoäng.
    Är det någon som vet lite mer detaljer runt detta och har lust att delge?

• Svar på tråden Vuxenpoäng
  • mud

7 poäng första gången... eftersom jag känner mig ganska vuxen räknade jag en gång till (har haft jobb, har en halvlång kappa, hade parmiddag en gång för fem år sen etc)
    12 poäng andra gången... och inte får man vuxenpoäng för att raka av sig håret heller *suck*

• Modesty-Clara

Woho 31 poäng. Fick just höra i hissen att jag ser så ung ut. Jag sa 25 och då sa kvinnan i hissen att jag såg ännu yngre ut och frågade om jag behövver visa leg på systemet... Tur att jag är vuxen till sinnet i alla fall ;) eller kanske otur - man vill ju ha barnasinnet kvar...

• Druvan

Jösses...30 poäng + två guldstjärnor

• mli_b

hihi, 34 och en guldstjärna.

Får man dubbla poäng om man har mer än en symaskin?? Isåfall får jag räkna om.

• vinterflickan

Weeeho! Jag är vuxen! 22 poäng!

• Ellte

Oj fanns det guldstjärnor med :D Dem kan jag också lägga till vid mina poäng :D

• Bonadea

Oj 34 poäng!!! Haha! Nu gjorde jag väl inte jätte noga, men ändå! Lite skrämmande kanske... =)

• Nymphéa

En guldstjärna och 30 poäng blankt! Vilken kul grej! Den måste sparas.
    Så skönt att veta att man är mammamogen. Det enda som jag nu skulle vilja kunna är att storhandla. Handlar varje dag och inte ens en full påse då...

• Signatur

ööö, tycker det är konstigt att man får poäng för både förlovningen, giftemålet och samboskapet. På något sätt kan man väl anta att de flesta som är gifta också är sambos, eller?

(jaja, inget viktigt "problem" )

• West

Fröken I - varsågod! Inga problem alls... Hade den i datorn sedan tidigare! :)

Bara kul att man kan hjälpa till!!

...och ännu roligare att läsa folks kommentarer om deras poäng! :D

• BettyBoop

Jag é 23 och var ute i helgen på ett ställe som har 18-års gräns. Jag fick visa leg för att bli insläppt! Hmm...men jag fick 32 poäng så lite vuxen é jag allt!

• West

...det med ålder...

Skulle köpa cigaretter åt mamma för ett år sedan drygt. Fick då visa leg...! Kan ju säga att biträdet beträdde en lätt skiftande röd färg som blev rödare och rödare i ansikten när hon insåg att jag passerat gränsen för att köpa cigaretter med 10 år... :D :D :D

• Badkulan

22 år och 34 poäng och en guldstjärna!

• Marina *fru*

West: Händer mig rätt ofta, är snart 34 år och typ en gång i månaden får jag visa leg när jag köper cigaretter... sist tyckte väl kassörskan att jag hade handlat konstiga saker: en dvd-film, en tidning, cigaretter och....
    maskindiskmedel

/marina

• Anki23

Jaha... 23 år och 29 poäng!!

Skönt att man är mammamogen då!!

• Ikka

Har inte orkat läsa alla inläggen...

Men det var någon sådan här test som jag läste om i en tidning kan det ha varit i en kvällstidning eller vecko revyn kanske??
    Någon annan kanske vet vilken test som jag menar...?

Ikka

• Tettan

44 poäng. Då är jag nog redo för giftemål nu!!!

• anncaBq

43p...
    Dock aldrig sett bingolotto, och avskyr allsång-på-skansen! ;)
    (Borde inte *byggt* hus vara en extra guldstjärna? :D )

Svar på tråden Vuxenpoäng