• Ikka

Border & kanter runt festprogram

Hjälp mig, var kan jag hitta fina kantlinjer att ha runt mitt festprogram? De jag har hittat som finns orginal i word & works är så tråkiga. Hade gärna haft hjärtan eller något annat kul och festligt! Någon som vet??

Ikka

• Svar på tråden Border & kanter runt festprogram
  • f.d. Svart brud

Tuvstarr

Jag hoppas verkligen att du har gott om plats i din hotmail... Är det annars något särskilt du är ute efter, alla bilder kanske inte får plats i din brevlåda. Eller har du kanske en till mailadress?

• Ikka

F.D svart brud

Jag tar tacksamt emot ramar och båder.
    Det jag är ute efter är hjärtan och rosor först och främst (har hotmail och kan nog inte ta emot alla). Jätteglad om du vill maila detta!
    bruden04@hotmail.com

• Ikka

Icapika
    Jag har windows XP. Fick det inte att funka, behöver en cd skiva med detta på "säger" datorn...

Ikka

• f.d. Svart brud

ikka

försöker maila bilderna ikväll!

• Tuvstarr

f.d. Svart brud:

Jag är mest ute efter ramar av olika slag, så du kan ju inrikta dig på att maila detta till mig. Tänkte inte på det där med att det ska få plats också i hotmailen.

• betsy14

f.d. Svart brud:
    Om du orkar maila ramar till mig också vore jag tacksam. Gärna ganska enkla om du har dem ännu mer uppdelade (i art deco-stil, typ, inte bilder, hjärtan i rad och så.)
    Tack!
    betsy14@spray.se

• Maria - en blivande brud med 100 frågor

Åhhh.... jag me.... om du orkar f.d. Svart brud.
    Till mig kan du skicka "hur mycket som helst" för jag har bredband :)

ma.johansson@bredband.net

• f.d. Svart brud

Ska försöka hitta nåt som passar er alla...

och 100 frågors-Maria:
    dig mailar jag allt jag har, så får du välja och vraka *he, he, he...* ;)

Svar på tråden Border & kanter runt festprogram