• Bröllopstokiig

Erfarenhet av Villa Söderås, Lidingö?

Hej!
    Är det någon som haft/varit på bröllop på Villa Söderås på Lidingö? Funderar allvarligt på att boka men vill gärna höra lite av andras erfarenheter. Vad var bra/dåligt? Vad kan göras annorlunda? Tacksam för svar.....

• Svar på tråden Erfarenhet av Villa Söderås, Lidingö?
  • Bröllopstokiig

Hej!

Vi kollade faktiskt på Villa Söderås till vårt bröllop. De verkade ha bra koll på bröllop, härlig personal, bra priser m.m. Vi tackade nej endast för matsalen. Vi skulle bli ca 80 personer och då kan man inte ha "traditionell" bordsdukning så att alla ser varann. Tyvärr!

• Bröllopstokiig

Hej och tack för svaret!
    Jag är fortfarande lite fundersam, tycker nämligen personalen verkade rätt näbbig på telefon. Inte serviceminded direkt, tyvärr. För vårt, lite mindre, bröllop tror jag dock att lokalen blir härlig! Så det gäller bara att hoppas på personalen o maten då.....

• Bröllopstokiig

Hej Anne,
    Var där på bröllop förra sommaren.
    Jag tycker att maten var väldigt bra och servicen var bra för oss gäster. Sen vet jag inte vilken typ av kontakt värdparet hade.
    Minus är dock rummen som ligger i fil. Min sambo hörde inte ett enda tal som var i rummet där honnörs bordet var. Jag tror att det var ca 60gäster på bröllopet. Det som var mysigt var drinken på terrassen och verandan där dansen var. På övervåningen nattades en del barn, vilket var bra för barnfamiljerna. Om du gillar lokalen tycker jag du ska boka
    / September

Svar på tråden Erfarenhet av Villa Söderås, Lidingö?