Skall prova bröllopsklänning vart går jag???
Hej
Skall ge mig ut och prova bröllopsklänning och min sambo skall prova frack(el vad det blir).
Vart skall vi gå??? Vilka är trevliga och duktiga... i Malmö med omnejd...
Hej
Skall ge mig ut och prova bröllopsklänning och min sambo skall prova frack(el vad det blir).
Vart skall vi gå??? Vilka är trevliga och duktiga... i Malmö med omnejd...
Har senaste tiden besökt ett flertal butiker i Malmö.
Jag rankar de 3 främsta efter sortiment, service, priser och fräscheten på butiken :)
1. Södra Högtidskläder
2. Fashion City
3. Diamonds & Pearls
Har även besökt Palm Design och Cinderella fast dessa uppfyller ej ovanstående kriterier.
Jag tycker Fasion city och Palm Design var bäst o kan verkligen rekomendera dem.
Hej
Jag måste säga att servicen och utbudet var bättre på Palm Design än på Södra Högtidskläder. Nu letade jag efter en ganska enkel klänning och de flesta på S H var ryschiga med mycket glitter, så om det är det man söker så är det nog rätt ställe.
Min klänning hittade jag på Millans butik i Lund, de har ett bra och billigt utbud och just nu utförsäljning på en hel del klänningar.
Ett annat ställe som kan vara värt att titta på i Lund är Randiga Rutan som bl a säljer balklänningar, de hade en hel del snygga vita.
/Ingle
Ok, val och smak av klänning är en sak, MEN min rangordning baseras även av att vissa butiker har en helhets lösning för ett brudpar, brudgums kläder är väl minst sagt lika viktiga. Palm Desig har stort utbud för blivande brudar, men vad vi tjejer oftast glömmer är just brudgummens alternativ.
Vore jag dig så skulle jag åka över till Köpenhamn och gå på Lillys! Där har dom så mycket att välja mellan, både på storlekar och modeller!
Jag "skulle bara" slinka in där innan vi gick på Tivoli, kom ut där ifrån storgråtandes av lycka, ett antal pengar fattigare och med MIN klänning i en påse... Bor i sthlm men har inte hittat någon affär med samma breda utbud!
Hej
Nu är det dax att börja prova klänning....vart går man då??
Bor i Stockholm /Ekerö några bra tips tack :) :)
Kanske inne i stan eller ???