• Hannah81

Ny träff i Helsingfors?

Jag kunde bara inte låta bli att starta en tråd till... För vi hade ju så himla roligt! Jag trivdes i alla fall som fisken i vattnet.
    Visst är ni alla med en gång till? Och nya är förstås mer än välkomna med!
    Vill nån föreslå ett datum?

• Svar på tråden Ny träff i Helsingfors?
  • Hannah81

Tja, nu är det väl april då... Hur ser det ut med en träff, flickor?

• Zola

Hej!
    Jag hänger gärna med på en träff i Helsingfors!!! När passar er andra?!

• Hannah81

Det måste väl nästan bli maj då, eller? Veckosluten i april är inte speciellt många... Jag föreslår lördagen den 15.5, finns det andra förslag?

• phoebe

Hejsan på er alla!
    Jag vill också vara med igen!!Joo-o, 15.5 borde passa helt bra för mej. Inget i kalendern ännu ivarjefall..

• Zola

15.5 låter ganska bra. Ska visserligen träffa min kompis då, men kanske hon kan komma med, hon ska ändå vara min brudfrämma (så får hon en massa bra idéer till möhippa och lekar...)?! Vilken tid hade ni tänkt, eftermiddag eller kväll? Passar nästan bättre för mej med eftermiddag. Vi skrivs!

• Kicker

Denhär gången skulle även jag gärna komma med! 15.5 ser ledig ut tillsvidare - måste fråga sambon om han har ngt planerat för oss då. Återkommer!

• phoebe

Kväll sku passa bättre för mej men..

• Hannah81

Vi kompromissar och tar nånting mellan eftermiddag och kväll. Allt är ju relativt... Var håller Råddjuret hus...?

• Ansku

Skulle vara kul att hänga med er, om jag får förstås! De ordnas ju int så speciellt många BT-träffar här i Finland... Bor int i H:fors, men har redan länge försökt ta mig i kragen för att åka dit o hälsa på släktingar. Blir kanske lättare av om man har någo annat roligt att se fram emot oxå...

• Hannah81

Hej Ansku, klart du är välkommen! Hur långt från Helsingfors bor du? Tror du 15.5 passar dig?

Svar på tråden Ny träff i Helsingfors?