• Lissie

Västmanland och Dalarna !

Hej !

Finns det någon som bor i Västmanland eller Dalarna här och ska gifta sig i sommar någon gång ? Själv ska jag gifta mig den 14/8. Skulle vara roligt och få kontakt med någon i närheten.
    Kram Lissie

• Svar på tråden Västmanland och Dalarna !
  • Karin & Per

hej!
    jag bor i avesta -77:a och vi ska gifta oss den 19 juni.

• Zezzan

Tjena

kommer från Köping och gifter oss den 12 juni...längtar..

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Lissie

Hej Zezzan !!

Ååhh..vi bor inte alls långt ifrån varandra. Roligt !!! SKa ni ha kyrkbröllop ? Stort ? Har ni kommit långt i planeringarna ? Hur gammal är du ? Jag är 25 år, min blivande är 32 år och vi har en son på 15 mån. Har ni barn ?
    Hör gärna av dig igen.
    Kram Lissie

• Lissie

Hej Karin !!!

Vi bor ju jätte när varandra. Jag bor bara 2 mil ifrån Avesta. Är i Avesta en hel del och shoppar. Är 25 år (78:a) sambon är 32 år och vår son är 15 mån. Har ni barn ? Har ni kommit långt i planeringarna ?? Ska ni ha kyrkbröllop ? Stort ? Ska ni ha tärna och marsalk ? Har du handlat i Borlänge ? Jag ska till V-ås på lördag och kika lite på klänningar. Hör gärna av dig igen.
    Kram Lissie

• hannake

Hej!

Jag bor i avesta och vi ska gifta oss den 17 juli. Jag är -79:a och min blivande 77:a.

• Teea

Hej!

Jag kommer från Köping och vi gifter oss på midsommarafton.

• Florentin

Hejsan!

Jag bor i västerdalarna (är jag nog ensam om?) och gifter mig den 31 juli. Är 25 år, min blivande 26 och vi har 2 söner, en 2-åring och en som är 3 månader.

• Lissie

Fru juli...vart kommer du ifrån ? Bor du långt ifrån Ludvika ??
    Vad roligt att vi är en del från Västmanland/Dalarna. Vi måste ju träffas, eller vad tycker ni ??
    Kram Lissie

Svar på tråden Västmanland och Dalarna !