Västmanland och Dalarna !
Hej !
Finns det någon som bor i Västmanland eller Dalarna här och ska gifta sig i sommar någon gång ? Själv ska jag gifta mig den 14/8. Skulle vara roligt och få kontakt med någon i närheten.
Kram Lissie
Hej !
Finns det någon som bor i Västmanland eller Dalarna här och ska gifta sig i sommar någon gång ? Själv ska jag gifta mig den 14/8. Skulle vara roligt och få kontakt med någon i närheten.
Kram Lissie
hej!
jag bor i avesta -77:a och vi ska gifta oss den 19 juni.
Tjena
kommer från Köping och gifter oss den 12 juni...längtar..
Hej Zezzan !!
Ååhh..vi bor inte alls långt ifrån varandra. Roligt !!! SKa ni ha kyrkbröllop ? Stort ? Har ni kommit långt i planeringarna ? Hur gammal är du ? Jag är 25 år, min blivande är 32 år och vi har en son på 15 mån. Har ni barn ?
Hör gärna av dig igen.
Kram Lissie
Hej Karin !!!
Vi bor ju jätte när varandra. Jag bor bara 2 mil ifrån Avesta. Är i Avesta en hel del och shoppar. Är 25 år (78:a) sambon är 32 år och vår son är 15 mån. Har ni barn ? Har ni kommit långt i planeringarna ?? Ska ni ha kyrkbröllop ? Stort ? Ska ni ha tärna och marsalk ? Har du handlat i Borlänge ? Jag ska till V-ås på lördag och kika lite på klänningar. Hör gärna av dig igen.
Kram Lissie
Hej!
Jag bor i avesta och vi ska gifta oss den 17 juli. Jag är -79:a och min blivande 77:a.
Hej!
Jag kommer från Köping och vi gifter oss på midsommarafton.
Hejsan!
Jag bor i västerdalarna (är jag nog ensam om?) och gifter mig den 31 juli. Är 25 år, min blivande 26 och vi har 2 söner, en 2-åring och en som är 3 månader.
Fru juli...vart kommer du ifrån ? Bor du långt ifrån Ludvika ??
Vad roligt att vi är en del från Västmanland/Dalarna. Vi måste ju träffas, eller vad tycker ni ??
Kram Lissie