• cherlindrea

Vilken frisör har ni 100% tillit till i Malmö?

Hej!

Jag vet att det finns trådar om vilken frisör Malmöiterna går till. Nu är frågan lite annorlunda. Jag ska nämligen efter bröllopet äntligen (!) klippa av mitt långa hår och få en vuxen frisyr. Efter besöket vill jag bli nöjd, och inte vilja gråta och vänta fem år tills mitt hår växt ut igen. Förstår ni upplägget?

Alltså, vilken frisör (gärna både namn och salong) har ni 100% förtroende för att klara denna uppgift? Det gör inget om det är dyrt, eftersom jag kräver en frisör som är professionell nog att se vilken frisyr jag passar i och kan få mig att känna mig bekväm.

Jag har kikat lite på Larsson & Lange och Emesuell, men vet ju inte vilka frisörer hos dem som skulle klara detta bäst?

Och ja, jag ångrar mig 5 gånger varje dag, men i sommar är det dags! Av med kalufsen.

• Svar på tråden Vilken frisör har ni 100% tillit till i Malmö?
  • Aprilbrud

Jag klipper mig på Millimeter, precis som höstglöd här ovan, men av Veronica. Hon är jätteduktig och jag är alltid nöjd när jag går därifrån!!!

/Aprilbrud

• Lasse

Jag vill rekomendera Maria som finnes i Hårstudion på bergsgatan i Malmö. 040-6113511

• aeriennet

Det finns bara en salong i malmö där dom är riktigt duktiga på att klippa, och det är salong Capo. Alla frisörer där åker hela tiden på fortbildningar runt om i världen, och hänger därför med i dom senaste trenderna. Har klippt och färgat mitt hår där sedan dom öppnade, och vet inte någon som har blivit missnöjd där. Men smakar det så kostar det ju, så du får nog räkna med att betala en del men det kan det ju vara värt för att bli nöjd. Kan lova dig att om du klipper dig hos dom så kommer du aldrig någonsin att vilja gå någon annan stanns....

• Jax

Jag håller med aeriennet Salong Capo i Malmö är super! Jag har bara klippt mig hos Sebastian där men tror säkert att även de andra är mycket duktiga.

• skagenbrud

Hej !
    Jag har själv klippt av mitt långa hår för ca 1 år sedan och har nog aldrig fått så många komplimanger som jag fick då för den nya frisyren!!! Blev verkligen supernöjd!!
    Prata med JANNI på Palazzo Salong 040-26 73 90
    Ligger på Roslins Väg 3 i Malmö. Hon kommer inte att klippa den minsta lilla tuss förrän ni är överens om hur DU vill ha det och är säker på hennes råd & tips!!

Lycka till!!

• Lilla

Jag kan bara det varmaste rekomendera Peter på Salong DeNy i Svedala. Otroligt skicklig kille med flera års erfarenhet. Han finns bara på denna salongen ett par dagar i veckan men arbetar även på en salong i Lomma som jag inte vet något om. Även Tony som äger Salong DeNy har mycket bra rykte och vunnit många tävlingar, har själv inte klippt mig hos honom men har vänner som är väldigt nöjda (och snygga i håret).

• emmae

Headon i slottstaden är billiga och bra!
    Flera av tjejerna där har arbetat på Larsson & lange.

• aliina5000

Bli av med kalufsen och gråt ej efteråt.... klipp dig hos STYLISTEN frisören i Malmö. 

Kolla in:  www.frisör-malmö.com 

Priserna är ok... ej för höga... men väntetiderna för en klippning är tyvärr långa.

• ninasjoholm

Eva och Susanne på Parstams salong www.parstams.se litar jag på fullt ut! Välutbildad som har jobbat med detta i många år. Dom har bra koll på senaste modet och dessutom är dom grymt trevliga.

• Å och D

Antingen Johan på Chic Hairlounge, han ha klippt mig länge och alltid nöjd!

• Gamila

Rekommenderar Linda på Trudes på Center Syd. Inte malmö ju men hon är väldigt duktig.

Svar på tråden Vilken frisör har ni 100% tillit till i Malmö?