• Jebee

Vacker festlokal i Göteborg/Kungsbacka?

Vi söker en trevlig festlokal i Göteborg/Kungsbacka där man kan ha med egen mat och dryck.
    Är det någon som känner till någon sådan?

• Svar på tråden Vacker festlokal i Göteborg/Kungsbacka?
  • Bagerskan

Om du kan tänka dig att vara en bit utanför Kungsbacka, finns det flera bygdegårdar att välja på. Jag kan rekommendera Hellevik, som jag själv har bokat samt Älvsåker. Båda är nyrenoverade och rymliga. På bygdegardarna.se finns telefonnummer dit. Hoppas du hittar något!

• Kurrissen

Det finns något som heter Eskilsby eller liknande där det är supermysigt. Det är lite åt det gammla 1700-tals Sverige runt de gammla byggnaderna. Ligger i Fjärås trakten, titta i telefonkatalogen eller ring Kungsbacka Kommun. Du kan ju även ringa till Kungsbacka Kommun med allmän förfrågan om fina festlokaler. De kan säkert hjälpa dig!
    Kram

• West

Det Kurrissen nämner är nog i Äskhult - eller?! Äskhults by uppe i Förlanda. Men jag tror inte de har fester och sådant där utan mer visningar av Äskhult.

Sök på Äskhults by i någon sökmotor så får du mer information.

Ett annat tips är: www.brollopstorget.se/Forum-1-1/m509029.html Mycket trevlig! :) Ligger ju inte så långt bort från Kungsbacka utan att man kan nå pendeln till Göteborg och ändå inte ruinera sig på taxipriser... ;)

Överlag - kolla bygdegårdar eller olika idrottsföreningarsklubbstugor de brukar vara så att man får ta med mat och dryck.

Svar på tråden Vacker festlokal i Göteborg/Kungsbacka?