Nu är det slut *gråter*
Hej!
Många av er har följt mina tidigare trådar om min sambo och mig.
I går pratades vi vid. Jag sa att vi måste prata om oss, det har inte kännts så bra den senaste tiden pga att jag trots att jag lovat mig själv att glömma det som han har gjort mot mig.
Istället har min oro som fanns innan nästan växt mer, antaliglien pga att min sambo inte har visat mig så mycket som jag vill att han tycker om mig. Jag har saknat kramar, sms, mail, närhet osv...
Igår sa han att han kanske inte älskar mig längre och att han bara tror att vi drar ut på det. Kanske är det så.
Min sambo tror att det i längden är bäst så här. Vi vill så olika med framtiden oxå.
Han vill inte ha barn, hus, gifta sig osv medans jag känner mig redo för allt sånt nu!
Det känns så dumt just nu, eftersom det inte tar slut av någon RIKTIG anledning. Jag kan ju inte peka på precis vad som är fel, mer än att jag inte känner mig älskad just nu. Men jag tror att bara vi kan göra roliga saker tillsammans och att han börja visa mig ömhet så blir allt bra... vad vet jag!?
Jag har svårt att tänka klart just och mår jättedåligt. Sitter och gråter ensam i lägenheten.
ORKAR inte flytta och ta tag i allt. Dessutom måste jag flytta hem igen till minaföräldrar eftersom jag inte har ngt jobb just nu...
Hjälp mig, jag går under av sorg.. :(