• catya

Vita moonboots?!

Tjinge ling!
    Gifter mig på alla hjärtans dag och hoppas på snö o kyla men vad ska jag ha på fötterna när vi e utomhus?!?!
    Vita moonboots kanske?! Vad tror ni?!
    Någon som vet var man kan hitta ett par till hyfsat pris?! Eller ngn kanske har ett par liggande i strl.39-40?! ;)
    Tips önskas!

:)

• Svar på tråden Vita moonboots?!
  • lillaEgo

Jag kollade aldrig priset men på "Nilson" finns det vita moon boots. Både den håriga varianten och vanliga.

Tyvärr var min storlek slut!

Vi gifter oss samma datum som Du och jag vill verkligen ha den håriga modellen för utomhusbruk. När jag berättade det i bröllopsbutiken här i min håla så tittade expediten på mig som om jag hade klivit i hundbajs eller nåt.

• Smilla2

Scorett har vita, priset noterade jag inte.
    Kolla var närmsta butik ligger www.scorett.se

/Smilla

• catya

Tusen tack för svaren tjejor!

LillaEgo: :) klivit i hundbajs!!! :) *asg* kan tänka mig hennes min när du sa det! Tror att det blir jättefräckt att ha till klänningen!

Nu ska jag jaga!

Tack tack!

• Vinter

gifter mig den 28:e feb uppe i hälsingland och även jag skall ha vita moon boots. vet ej än om jag skall ha de med hår eller de utan hår. ska kolla närmare på mellandagsrean. jag tycker det är lite coolt!!
    Hej hopp

• Ylwa

Hej hopp!!

Jag köpt ett par vita håriga moonboots på Scorette, kostade 600 pix. Jag är såååå nöjd, även om min svärmor tycker att jag har tämligen dålig smak .

Inte hade jag trott, när jag i somras drömde om vita håriga moonboots, att jag någonsin skulle kunna få tag i dem!

Eftersom vi skall åka häst och släde är jag otroligt nöjd med val av skor, det är supervarma!
    kram

• Zarah

Ett par jättefina vita på scorett, med kilklack och snörning. De heter scorett tror jag.

• Electric Lady

Jag har ett par, fast de är orginal från 70-talet och i riktig päls till skillnad från de små gosedjur man ser ute nu. Har haft dem till lång kjol ett par gånger (inte för skojs skull, utan när jag köat efter konsertbiljetter)och man ser ju ut som en faun eller nåt.. det ser ut som man är ett djur på nederkroppen med små tassar som sticker ut. Men dagens modeller har inte så långt hår som hänger ner, utan bara uppepå, så det blir väl en annan effekt. Lycka till.

• Kicker

Vagabond har också vita moonboots, sök på internet så kanske du hittar deras återförsäljare i Sverige.

• catya

Tack för svaren!
    I helgen ska jag på jakt! ;)

Svar på tråden Vita moonboots?!