• önskar 2004

Farsta gård

Hej,

Är det någon som har erfarenhet av bröllop på Farsta gård?

Önskar 2004

• Svar på tråden Farsta gård
  • Bridzillan

Är uppvuxen i Hökarängen/Farsta och tittade på just Farsta gård som alternativ. Har dock inte varit inne och tittat utan bara utanför eftersom vi ganska snabbt fick lägga ner den idén då vi var för många personer. Det ser jättefint ut utanför med närheten till Dreviken. På sommaren är det kanonfint.

• önskar 2004

Hej Bridzillan,
    Tack för info, men det jag är också intresserad om det är någon som har erfarenhet av de personer som man jobbar tillsammans med på Farsta gård för att få ihop festen.
    Önskar 2004

• Frk Cattis

Du hyr bara lokalen på Farsta gård, sedan står det dig fritt att anlita vilken cateringfirma du vill. Serveringen på Farsta Gård hjälper till med mat om du vill det men du måste alltså inte anlita dem. Öl/Vin/Sprit får du också ordna själv. Jag ville själv ha bröllopsfesten på Farsta Gård, men det var fullbokat hela Juni.

• Bridzillan

Jag ringde dit och killen som svarade var väldigt vänlig och tillmötesgående. Tror säkert att de är hjälpsamma. Det hjälper ju deras verksamhet att folk hyr stället. Önskar dig lycka till!

• önskar 2004

Jo, jag har också pratat med dem och de verkar helt ok.
    Det är bara det att samma dag som vi gifter oss så är det andra som hyrt andra byggnader - så det kan vara vilka människor som helst där...
    Undrar om man kan störas av att det är andra personer i de andra byggnaderna?

Önskar 2004

Svar på tråden Farsta gård