strumpfabriken malmö.....
Någon som vet deras öppentider?? hittar inte deras telenr....
Någon som vet deras öppentider?? hittar inte deras telenr....
gyllenbom
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med deras öppettider eller telefonnummer.
Jag har aldrig själv varit där, men har hört mycket om deras strumpor.
Vet du möjligtvis var det ligger?
Jema
Jema
Japp jag vet vart butiken ligger...rekommenderar verkligen att ta dig dit, man tjänar faktiskt en slant på det..... skulle gärna vilja vart du bor. ge mig en liten detalj så ska jag försöka förklarar???
Jag bor i Staffanstorp.
Jema
jema oki
vet du vart sydsvenskan ligger??
Jadå, jag känner till en hel del där runtomkring.
Jema
jema
Ligger om du kommer från baksidan då till sydsvenskan... attan jag kommer inte på vad gatan heter då till strumpfabriken... vart kör du av om du skulle kört till sydsvenskan...finns två håll vad jag förstått..
Ojdå, jag är så dålig på att beskriva vägar. Men om man kommer där bussen från Staffanstorp kör? Dvs "framsidan" av Sydsvenskan, där man parkerar bilar + går in.
Jema
jema
tillåt mig skratta är oxå då´lig på att förklara...men jag gör så gott det går....=0)oki då är du på rätt väg fast längre ner på den gatan, och till sista vägen till vänster in och nästan längst ner till höger ligger denna affär, har persienner som oftast är nerdragna för fönsterna, det är enbart en återvändsgren på denna väg in då, så kan du köra vidare så har du kommit fel.... står du med näsan mot sydsvenskan så ska du alltså gå till vänster....herregud, hoppas det inte blev alldeles för invecklat...är super dålig på det här..*ler* förstår du inte så kan jag försöka föklara bättre *ler*
Hihihi
Hittade precis en strumpfabrik i Malmö, kan det vara denna?
Gå in på Wramborgs. se
Jema
jema=)
JAAAA...SÅ HETER DEN JU...VAD GLAD JAG BLEV....*pust* hoppas du fick rätt på det där.... gyllenbom
Vilken tur att jag hittade den!
Då vet vi båda var den ligger samt telefonnummert dit.
*kram*
Jema
jema
japp det löste sig till slut
bamsekram till med dig :0)
Kul tråd tjejer. ;) *ler lite* Jag kan bara tänka mig hur frustrerade ni sett ut när ni försökt komma på vägnamn. Been there, done that. Hoppas ni hittar det ni letar efter på strumpfabriken.
HIIHIHIHI
JAPP DET VAR LIIITE jobbigt det där...men man ler glatt nu efteråt=) vad besvärligt man gör det egentligen=) tur att inte våra man ser det här *ler* kram gyllenbom
Måste även säga hur kul det var att läsa den förtvivlade vägbeskrivningen för att gyllenbom skulle hitta rätt
Jag är också intresserad av att åka dit men är det för privatpersoner också? Verkade bara vara för företag på deras hemsida.
Aima
nej åk ut dit du med...jag är så mycket privatperson som jag kan bli billigt både till dig barnen om du har...och mannen med *ler*