• Ikka

placeringskort med citat

Jag läste någonstans att det var någon som hade haft fina små citat på placeringskorten. Det tyckte jag lät så fint! Men jag behöver hjälp med lite fina citat!! Tänkte ha olika för alla gäster. Jag har tittat på de citaten som fanns här på BT planeringssida, men bara hittat några få som kan passa in på mina gäster.

Snälla hjälp mig!

Ikka

• Svar på tråden placeringskort med citat
  • Meddelande borttaget
  • Ikka

Det finns möjligtvis inte någon som har lust att lägga ut dessa citat på sin hemsida?? Jag har tyvärr inte någon egen sida...

Ikka

• Maria - en blivande brud med 100 frågor

JAG har en hemsida där jag gärna lägger ut dem (i kväll när jag kommer hem). Satt och läste om alla som ville ha och tänkte att det skulle jag också men vågade inte be om dem, men om du nu skickar dem till mig så lägger jag ut dem i kväll så slipper du maila fler ;)

Mvh Maria

ma.johansson@bredband.net
    hemsidan: www.mariajohansson.nu
    (den handlar inte om bröllop men om mig, mina katter och mina intressen + att det finns lite "smått o gott".

• Aima

Ytterligare en parasit här...
    Om du inte tröttnat helt så skulle jag bli jätteglad för att få citaten också.

• Ikka

Nu har jag mailat er!

Maria! Du är guld om du vill lägga ut dessa på din sida!

Du kan väl låta mig få veta när du lagt ut dem!

Ikka

• Mrs Eire

Hej alla som vill ha citat. Min dator har pajat och är inlämnad på service. Jag får tillbaka den om 2 veckor så kan ni vänta tills dess så mailar jag er då

Svar på tråden placeringskort med citat