• saaga

Gravid????

Hej!
    Jag o min man har försökt o bli gravi i 7mån, jag hade min mens den 11/27, alltid regelbunden mens, nu har jag mensvärk och brun mens och ömma bröst, vet nån vad det här beror på ,kan jag vara gravid?

• Svar på tråden Gravid????
  • jennyli

Saaga!
    Kan berätta för dig vad dom klassiska tecknen på graviditet är...
    *Molande mensvärk
    *mörkbruna flytningar, sk nidationsblödning. Ägget fäster i slemhinnan
    *Ömmande bröst

Om du hade sista mens 27 nov. Borde du haft ägglossning runt 11 dec. Blev befruktad och ägget fäste ett par dar senare=blödning. Chansen att du är gravid är nog rätt hög tjejen

• grön brud

Det är jättespännande att följa dej Saaga. Jag tycker du skall testa direkt så slipper du gå och fundera. Jag håller tummarna för dej.

• saaga

hej!
    Jag verkligen hoppas att ni har rätt,att jag e gravid, men jag vågar inte testa mig, jag kommer bli helt förstörd om det e negativt,jag väntar,ni e så snälla alla,kram på er

• Skånetjej

Jag håller också tummarna för dig!!!

• ringen

Jag har en säkert väldigt dum fråga men men...vad står BIM för??

• Cillalilla

BIM står för:Beräknad Icke Mens. Dvs den dagen man borde få sin men s som man faktiskt inte vill ha när man vill vara med barn..

• saaga

Jag ringde till barnmorskan imorse och hon sa så här:antingen så är det hormonerna, för att du ska ha mens snart, eller så är det att du e gravid,men jag säger inte att du kan vara det, så tänk inte så mycket på det du och slappna av.
    vi får väl se, jag verkligen hoppas.

• guldskimmer

Var du gravid????
    Åh snälla svara...detta blev bara för spännande :O

• Vinterbruden

hallåå saaga berätta nu, hur har det gått? Vi håller tummarna för dig här!!

• vattuman

Jag är öm i brösten och vi försöker också få barn men jag var öm förra gången också men då var jag inte gravid kanske nu?

• Icapika

Hur var det? Jag är också nyfiken...!

• ChristiansBrud

detta är mer srännande än en thriller på tv. Håller alla(två=) tummarna!

Svar på tråden Gravid????