Gravid????
Hej!
Jag o min man har försökt o bli gravi i 7mån, jag hade min mens den 11/27, alltid regelbunden mens, nu har jag mensvärk och brun mens och ömma bröst, vet nån vad det här beror på ,kan jag vara gravid?
Hej!
Jag o min man har försökt o bli gravi i 7mån, jag hade min mens den 11/27, alltid regelbunden mens, nu har jag mensvärk och brun mens och ömma bröst, vet nån vad det här beror på ,kan jag vara gravid?
Saaga!
Kan berätta för dig vad dom klassiska tecknen på graviditet är...
*Molande mensvärk
*mörkbruna flytningar, sk nidationsblödning. Ägget fäster i slemhinnan
*Ömmande bröst
Om du hade sista mens 27 nov. Borde du haft ägglossning runt 11 dec. Blev befruktad och ägget fäste ett par dar senare=blödning. Chansen att du är gravid är nog rätt hög tjejen
Det är jättespännande att följa dej Saaga. Jag tycker du skall testa direkt så slipper du gå och fundera. Jag håller tummarna för dej.
hej!
Jag verkligen hoppas att ni har rätt,att jag e gravid, men jag vågar inte testa mig, jag kommer bli helt förstörd om det e negativt,jag väntar,ni e så snälla alla,kram på er
Jag håller också tummarna för dig!!!
Jag har en säkert väldigt dum fråga men men...vad står BIM för??
BIM står för:Beräknad Icke Mens. Dvs den dagen man borde få sin men s som man faktiskt inte vill ha när man vill vara med barn..
Jag ringde till barnmorskan imorse och hon sa så här:antingen så är det hormonerna, för att du ska ha mens snart, eller så är det att du e gravid,men jag säger inte att du kan vara det, så tänk inte så mycket på det du och slappna av.
vi får väl se, jag verkligen hoppas.
Var du gravid????
Åh snälla svara...detta blev bara för spännande :O
hallåå saaga berätta nu, hur har det gått? Vi håller tummarna för dig här!!
Jag är öm i brösten och vi försöker också få barn men jag var öm förra gången också men då var jag inte gravid kanske nu?
Hur var det? Jag är också nyfiken...!
detta är mer srännande än en thriller på tv. Håller alla(två=) tummarna!