Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Snuttan och Cotterpin,det låter "gör"-smaskigt!!!! :D
Vill ni dela med er recepten så är jag jätteintresserad!*ler*
Jasså Anna! 4 sekunder innan Anna är på BT!! *ler*
Låter jättegott det där Snuttan och Cotterpin. Recept??
Kramar Maggi
Det ser ut som även jag dyker upp på onsdag!
/Maggi
Efterrätt: GB:s kaffe latte glass och kaffe likör... Mums. Jag är mätt nöjd och glad!! Recept kommer en annan dag... God Natt!!
Mycket lyckad middag! Sov Gott!
Kul ifall du dyker upp ,Maggi!
Iofs var det ju dryga timmen sedan vi träffades sist*ler*
Snuttan, efterätten lät lika gott det!:D
smarrigt somliga har det då! :)
själv har jag ätit ungspizza för hmm femte? dagen irad, det enda man kan göra i ung och äta utan bestik :D haha...
Ni får gärna komma och renovera hos mig om ni är såå sugna för jag känner mig ganska död å allt bli bara feeel! *morr*
nää natt natt.. hoppas ni har haft en trevlig helg!
Här kommer recepten:
---
Ostfylld Potatisgratäng:
www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m528091.html
Dubbelmarinerad fläskfilé elletr oxfilé:
www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m522050.html
---
Tom min väldigt kräsna kompis tyckte om det!
Dock använde jag en lagrad medelstark ost istället för Chevré, det funkade lika bra :)
cotterpin - det låter ju onekeligen görsmarrigt! Kanske något att göra nästa lördag :D
isis
bara att testa, jag började med det igår kväll så det behövs inte två dagar som det står i receptet
*flyttar upp tråden!*