• MissK

Örebro Brudar???

Finns de några Örebrobrudar kvar här???

/K

• Svar på tråden Örebro Brudar???
  • Nässla

Jag är kvar!! Räknas det om man redan är gift?

• Kalas

Hmm, jo ett tag till... är också redan gift, dock!

• mayapuh

Jag är här....ska gifta mig den 19 juni....

• MissK

Å de fanns några kvar...

/K

• bimbim

Jag är också kvar, ska gifta mig i Örebro län.

• bimbim

Ni tjejer som är gifta, var hade ni er fest? Vi har stora problem att hitta en lokal vi gillar. Lokalen ska rymma ca 60 personer och ligga i eller norr om Örebro.

mayapuh
    Vi ska också gifta oss den 19/6 :)

• Nässla

Vi hade vår fest i Wadköping, men där får det nog inte plats så många som 60...

• mayapuh

bimbim
    Vilken kyrka har ni valt?
    Jag är i och för sig inte gift än, men vi hade först tänkt ha vår fest i(på) Strömsborg...men vi blir för många så vi har bytt lokal, annars var det väldigt mysigt där....
    Vi ska gifta oss i Almby kyrka...

• Karin & Per

jag bor i avesta nu (två timmar från ö-o, men är från karlskoga och ska gifta mig där. inte långt från örebro i alla fall.

bimbim: villingsbergs herrgård mellan karlskoga och örebro börjar bli väldigt populärt. billigt (militären, de ska ej gå med vinst) och jättegod mat säger alla. kruxet är att man bör känna någon inom det militära men vi bokade i min fars kamrats namn, inga problem. helt klart värt ett försök!! vi ska vara där och ska bjuda 86 stycken.

• Mrs Robert

Jag är oxså Örebro-brud, gifter mig i Hallsbergs socken kyrka de 12 juni... Vore det inte roligt med en träff?

Svar på tråden Örebro Brudar???